خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر براثر آتش‌سوزی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۱۶

«یک کارگر مشهدی هنگام کار بر روی یک ساختمان ۱۷ طبقه در مشهد براثر آتشسوزی جان خود را از دست داد».

مدیرمنطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ کارگری در پی حریق در یک مجتمع تجاری در حال ساخت خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا مدیرمنطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این باره گفت: در ساعت ۱۰ صبح روز گذشته(معع بیست و سوم بهمن) حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در حال ساخت آکسون به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی بیش از ۵۰ آتش‌نشان به همراه ۱۵ خودرو و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در میدان ۱۷ شهریور مشهد اعزام کرد.

«ابوالفضل تیموری» با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت نمای این مجتمع تجاری در حال ساخت رخ داده و شعله‌های آتش‌ نیمی از نمای این ساختمان ۱۷ طبقه را در برگرفته و آتش در حال سرایت به داخل ساختمان است.

مدیرمنطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه یک کارگر نیز مشغول کار بر روی نمای این ساختمان بود، اظهار کرد: هنگام وقوع حریق متاسفانه این کارگر در میان شعله‌های آتش محبوس شده و به علت صدمات ناشی از سوختگی، جان خود را از دست داد.

تیموری با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی ضمن مهار حریق موفق به اطفای کامل آن شدند، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی کار‌شناسان در دست بررسی است اما با توجه به اینکه کارگران مشغول ایزوگام کردن نمای این ساختمان بودند، ممکن است این موضوع علت وقوع حریق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز