خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران:

۴ طرح جهاد کشاورزی کامیاران در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۲۱

فرماندار کامیاران از پروژه‌های در حال اجرا و در دست مطالعه جهاد کشاورزی بازدید و از افتتاح ۴ طرح در این شهرستان خبر داد.

کریم پیری با همراهی مدیر جهاد کشاورزی از تعدادی از پروژه‌های بخش کشاورزی بازدید و از نزدیک میزان پیشرفت این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایلنا، وی حین بازدید از این پروژه‌ها گفت: اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی می‌تواند میزان بهره وری را افزایش و در افزایش تولید ملی و خودکفایی موثر باشد.

پیری افزود: مهم‌ترین طرح‌های مورد بازدید قرار گرفته اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی برای ۱۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی، احداثگلخانه هیدرویونیک زرین جوب و مجتمع سردخانه‌ای ۲۰۰۰ تنی است که دو طرح آبیاری تحت فشار و گلخانه هیدرویونیک با اعتبار ۱۸ میلیارد و۹۲۵ میلیون ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

پیری درخصوص سایر طرح‌های قابل افتتاح این بخش اظهارداشت: دو طرح پرواربندی گوساله با اعتبار ۴ میلیارد و۳۳۰ میلیون ریال و ترمیم و مرمت قنوات روستایی با اعتبار ۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که در مجموع در دهه مبارک فجر ۴ طرح کشاورزی با ۲۴ میلیارد و۲۵۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و اشتغال‌زایی مستقیم ۸ نفر افتتاح خواهد شد.

فرماندار کامیاران در خاتمه از کشاورزان خواست تا با اجرای سیتم آبیاری تحت فشار گفت: اجرای این سیستم موجب بالارفتن بهره‌وری بوده و دولت به منظور اجرای آن به کشاورزان، جهت اجرای سیتم آبیاری بارانی به هر هکتار ۵۰ میلیون ریال و به منظور اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای به هرهکتار ۶۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز