خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید ۲ - بارسا ۳؛

شروع رویایی و پایان دراماتیک اتلتیکو / وداع ۹ نفره شاگردان سیمئونه

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۷۶

پس از پایان نیمه اول گابی فرناندز، به دلیل درگیری لفظی با نیمار و اعتراضات مکرر به داور از زمین اخراج شد تا کار سیمئونه و شاگردانش تقریباً تمام شود.

تیم بارسا با کسب برتری ۳ بر ۲ مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع ۴ بر ۲ این تیم را شکست داد و به دوره نیمه‌نهایی کوپا دل ری صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسا در مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا(کوپا دل ری) از ساعت ۲۳:۳۰ دیشب در ورزشگاه وینسنته کالدرون مادرید آغاز شد.

ترکیب بارسا:تراشتکن، آلبا، ماسکرانو، پی‌کی، آلوز، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، نیمار، مسی و سوارز

ترکیب اتلتیکو:اوبلاک، فران، میراندا، خیمنز، سیکوئرا، گارسیا، سوارز، گابی، آردا توران، گرژمان و تورس

۳۵ ثانیه پس از سوت آغاز مسابقه ماسکرانو، مدافع بارسا با ارسالی بلند توپ را به میانه میدان فرستاد. بازیکنان اتلتیکو این توپ را یک ضرب به پشت محوطه جریمه و جایی که فرناندو تورس حاضر و آماده بود فرستادند. ال‌نینو با یک توسر توپ تماشایی ماسکرانو را که آفساید را هم پر کرده بود از پیش رو برداشت و شوت مهارنشدنی او در حالیکه تراشتکن، سنگربان بارسا تنها تماشاچی این صحنه بود، پس از برخورد به تیر عمودی، ثانیه ۴۱ در قعر دروازه جای گرفت تا تورس دروازه بارسا را هم مانند رئال مادرید در دقیقه یک باز کند.

بارسا خیلی زود به بازی برگشت. دقیقه ۹ مسی در یک ضد حمله پس از پشت سر گذاشتن یک بازیکن در میانه میدان پاسی زمینی و دقیقی به سوارز داد و فوروارد اروگوئه‌ای بارسا هم با یک بیرون پا توپ را پشت مدافعان اتلتیکو به نیمار رساند. حرکت این بازیکن در محوطه جریمه و ضربه زمینی و دقیق او به گوشه راست دروازه اوبلاک، سنگر میزبان را فروریخت تا همکاری مثلثمرگ‌بار کاتالن‌ها رشته‌های سیمئونه را پنبه کند.

بعد از این گل اتلتیکو که همه چیز را از دست رفته می‌دید سعی کرد بازی را به زمین حریف بکشد اما تورس به تنهایی میان مدافعان بارسا کارایی چندانی نداشت. آرادا توران، خوان فران و رائول گارسیا هم نمی‌توانستند مهاجم هدف مادریدی‌ها را به خوبی تغذیه کنند.

دقیقه ۲۹ رائول گارسیا توپ را از ماسکرانو رد کرد اما چسبیده به محوطه جریمه به این بازیکن برخورد و در هجده قدم بارسا سرنگون شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد تا خود گارسیا توپ را در جهت شیرجه تراشتکن به کنج دروازه او بفرستد و یک‌بار دیگر وینسنته کالدرون را منفجر کند.

پس این گل بازی نسبتاً متعادل دنبال می‌شد تا دقیقه ۳۷ رکتیچ از نزدیکی نقطه پنالتی شوت محکمی را روانه دروازه اتلتیکو کند که توپ او پس از برخورد به مدافعان بلوکه شد و با فاصله کمی راهی کرنر شد. روی همین ضربه کرنر بوسکتس با ضربه سر توپ را مقابل دروازه ریخت تا میراندا، مدافع اتلتیکو به اشتباه دروازه خودی را گشود و یک بار دیگر بازی مساوی شود.

دقیقه ۴۱ بازیکنان اتلتیکو هجومی همه جانبه به سمت دروازه حریف ترتیب دادند. در این لحظه توپ با ارسال زمینی از جناح چپ، در چندقدمی دروازه به گریژمان رسید. شوت محکم هافبک فرانسوی اتلتیکو با برخورد به دست جوردی آلبا به زمین بازگشت اما داور این بار نقطه پنالتی را نشان نداد تا همین توپ به یک ضدحمله دیگر تبدیل شود و این بار پاس بلند مسی در گوشه محوطه جریمه به آلبا رسید تا او در حالتی نامتعادل توپ را مقابل دروازه بفرستد. حرکت اوبلاک برای دفع این توپ به جایی نرسید تا نیمار با یک استپ خودش را مقابل دروازه خالی ببیند و با یک بغل پای ساده کار را تمام کند.

پس از پایان نیمه اول و در حالیکه بازیکنان به سمت رختکن می‌رفتند گابی فرناندز، به دلیل درگیری لفظی با نیمار و اعتراضات مکرر به داور از زمین اخراج شد تا کار سیمئونه و شاگردانش تقریباً تمام شود. با آغاز نیمه دوم، آردا توران هم در حرکتی عجیب کفش‌اش را به سمت کمک داور اول این دیدار پرت کرد و با کارت زرد داور جریمه شود. در نیمه اول پرچم همین کمک داور هم ناخواسته به سر جوردی آلبا برخورد کرد تایکی از صحنه‌های کمیک فوتبال جهان خلق شود.

با آغاز نیمه دوم بارسا که با توجه به برتری یک بر صفر در دیدار رفت، صعودش را به نیمه‌نهایی قطعی می‌دید، سعی کرد بازی را اداره کند. دقیقه ۷۱ تورس در متن یک ضدحمله قرار گرفت. ارسال بلند ال‌نینو از روی سر گارسیا گذشت و پشت شش‌قدم به کانی رسید. ضربه این بازیکن که در نیمه دوم به ترکیب میزبان اضافه شده بود با واکنش تماشایی تراشتکن به صورت ناقص دفع شد و پی‌کی با ضربه سر آن‌را به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد مسی می‌توانست روی پاس نیمار دروازه اتلتیکو را برای چهارمین بار بازکند اما ضربه آرام و زمینی اورا اوبلاک درازکش جمع کرد.

دقیقه ۸۴ ماریو سوارز هم با خطا روی مسی دومین کارت زردش را از داور گرفت تا میزبان در ۶ دقیقه پایانی مسابقه ۹ نفره مقابل بارسا مقاومت کند. این بازی در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به پایان رسید تا شاگردان لوئیس انریکه در مجموع با برتری ۴ بر ۲ راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز