خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شركت گاز استان زنجان:

پیشرفت 80 درصدی طرحهای مهر ماندگار در بخش گاز رسانی

کد خبر : ۲۴۶۷۸

مدیر عامل شركت گاز استان زنجان گفت: اکنون عملیات گازرسانی به طرح های مهر ماندگار استان با میانگین پیشرفت فیزیكی 80 درصدی در حال اجراست.

زنجان ـ‌ ایلنا: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با بهره برداری از طرحهای گاز رسانی استان زنجان تعداد شهرهای بهره مند از گاز استان زنجان به 16 شهر می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ سعید عسگریان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طرحهای مهر ماندگار شركت گاز استان زنجان متشكل از 22 طرح گازرسانی شهری و روستایی، برابر برنامه تدوین شده، به صورت پراكنده در سطح استان در دست اجراست كه تا پایان امسال همه طرح ها به بهره برداری می رسد.

وی برآورد هزینه اجرای طرح های مهر ماندگار را بیش از 8 میلیارد تومان اعلام كرد و با بیان اینكه این شركت در راستای اجرای برنامه های دولت گازرسانی به مناطق روستایی و مناطق محروم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است افزود: از 20 طرح گاز رسانی روستایی در قالب مهر ماندگار 13 روستا بهره مند از گاز طبیعی بوده و گاز رسانی به 7 روستای نیز در دست اجراست.

وی همچنین از بهره مندی شهر ارمغانخانه زنجان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح گاز رسانی تعداد شهرهای بهرهمند استان به 16 شهر می رسد.

عسگریان پیشرفت 80 درصدی گاز رسانی به شهر چورزق زنجان را نیز از دیگر پروژه های انجام شده در راستای اجرای طرح های مهر ماندگار استان اعلام کرد و افزود: اکنون 16 شهر و 178 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخور دار ند و 183 طرح گاز رسانی نیز در دست اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز