خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز درمانی آموزشی بوعلی سینا ساری:

راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان بوعلی ساری در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۱۸

تا قبل از راه اندازی این بخش بیماران این بیمارستان برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و بیمارستان های خصوصی مراجعه می کردند.

مهدی نیکخواه در بازدید خبرنگاران از پروژه قابل افتتاحی سی تی اسکن بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری در دهه فجر امسال خبر داد واظهار داشت: این بیمارستان از سال ۱۳۵۳ تاسیس شده که در حال حاضر دارای ۲۵۰ تخت مصوب و ۲۴۰ تخت فعال است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: با توجه به مراجعات زیادی که این بیمارستان در بخش های مختلف دارد و تشخیص بسیاری از بیماری ها از جمله گوش حلق و بینی، شکستگی سر و صورت، آبسه سر و گردن و… با انجام سی تی اسکن امکان پذیر است، ضرورت ایجاد سی تی اسکن در این بیمارستان احساس می شد که با خریداری و راه اندازی این دستگاه بسیاری از مشکلات بیماران مرتفع خواهد شد.

رئیس مرکز درمانی آموزشی بوعلی سینا ساری افزود: تا قبل از راه اندازی این بخش بیماران این بیمارستان برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و بیمارستان های خصوصی مراجعه می کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در بیماران و تشخیص بیماریها در بخش گوش و حلق و بینی و… بیمارستان این خدمات را امری ضروری دانست و برای راه اندازی این بخش مهم اقدام کرد.

نیکخواه اظهار داشت: ماهانه ۲۰۰ بیمار برای انجام سی تی اسکن و ام آر ای به بیمارستان آموزشی و درمانی بوعلی سینا ساری مراجعه می کنند.

وی از هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی در بخش هتلینگ بیمارستان بوعلی سینا ساری خبر داد و ابراز داشت: این بیمارستان بخش های چشم پزشکی، اطفال، ارتوپدی، بی هوشی و رادیولوژی به مراجعین خدمات رسانی می کند.

رئیس مرکز درمانی آموزشی بوعلی سینا ساری در ادامه گفت: ضریب اشغال تخت های این بیمارستان ۸۰ درصد است.
وی با بیان اینکه ۱۱ فوق تخصص در بخش اطفال این بیمارستان ارایه خدمت می کنند گفت: بیمارستان بوعلی سینا ساری دارای ۹۰ تخت این بیمارستان مربوط به بخش اطفال است.

نیکخواه در ادامه بیان داشت: فضایی با زیر بنای ۶۰۰ متردر ۴ طبقه در جهت توسعه اورژانس، بخش و همچنین اتاق عمل برای خدمات مطلوب به بیماران مصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز