خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در گرامیداشت شهید الله‌دادی:

تروریست‌ها و صهیونیست‌ها در یک محور قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۶۷

به کسانی که می خواهند مطالعه دقیقی در این باب داشته باشند و خطوط را روشن کنند٬ می‌توانم بگویم که این خطوط روشن شد

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این حادثه امری است که همیشه در طول تاریخ جریان داشته است و انقلاب اسلامی جوشش و حیاتش بر اساس روحیه مجاهدت و شهادت طلبی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی با حضور در مراسم هفتمین روز از شهادت سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی اظهار داشت: عرصه منطقه، عرصه بسیار متنوعی شده٬ یعنی از لحاظ دخالت‌های مختلف با ابعاد گوناگونی مواجه است و این حادثه‌ای که رخ داد٬ دست تروریست ها را که با صهیونیست‌ها با هم هستند را رو کرد و قبلاً هم روشن بود که مسئله‌ای در منطقه جریان دارد اما اینکه دخالت کردند و اینکه حملات تروریستی تکفیری‌ها نشان داد که در این جبهه تروریست‌ها و صهیونیست‌ها در یک محور با هم شرکت دارند.

وی ادامه داد: نیروهایی که با آمریکایی‌ها کار می‌کنند در این عملیات شرکت داشتند.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من خون این شهدا صحنه را شفاف کرد. به کسانی که می خواهند مطالعه دقیقی در این باب داشته باشند و خطوط را روشن کنند٬ می‌توانم بگویم که این خطوط روشن شد و افق آینده یک افق روشن‌تری است و امیدواریم که با حرکت‌ها و روحیه جهادی که جوانان منطقه دارند شر اشرار و تروریست‌ها به زودی کنده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز