خبرگزاری کار ایران

تصمیم نهایی با مدیریت است؛

نوروزی: امکان استفاده از جان‌واریو وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۵

به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌ایم امکان استفاده از جان‌واریو در نیم‌فصل دوم وجود ندارد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد که امکان استفاده از فابیو جانواریو در نیم‌فصل دوم لیگ برتر وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، امین نوروزی درباره آخرین شرایط فایبو جانواریو اظهار داشت: پس از آسیب دیدگی این بازیکن در برزیل، شب گذشته تست نهایی و MRI جدید از این بازیکن به عمل آمد و با توجه به اینکه میزان پارگی رباط صلیبی خلفی (pcl) جانواریو زیاد است، او نمی‌تواند استقلال را در نیم فصل دوم همراهی کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص این "لیگامان" علم پزشکی دو راه را پیش روی ما می‌گذارد، یکی اینکه جانواریو به مدت 3 ماه فیزیوتراپی کند و سپس به میادین بازگردد و بعد از آن اگر مشکلی داشته باشد جراحی کند. راه دیگر هم این است که وی همین ابتدا مورد عمل جراحی قرار گیرد. در هر دو شرایط گفته شده باز هم وی را برای نیم فصل دوم از دست می‌دهیم.

معاون پزشکی استقلال متذکر شد: با توجه به اینکه استقلال در نیم‌فصل دوم باید در 3 جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد امکان استفاده از جان‌واریو وجود ندارد چراکه استقلال بازی‌های مهمی در پیش دارد در این شرایط به هیچ عنوان صلاح نیست از این بایکن با توجه به شرایطی که دارد، استفاده شود.

نوروزی تصریح کرد: به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌ایم امکان استفاده از جان‌واریو در نیم‌فصل دوم وجود ندارد و در نهایت فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در این باره تصمیم خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز