خبرگزاری کار ایران

در جام ملت ها شانس با ما یار نبود؛

آزمون: دستور کار تیم ملی مقابل عراق شیوه تدافعی بود / با وجود مصدومیت بازی می کردم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۴۹

ابتدا باید بگویم که عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت ها یکنواخت نبود و ما برای هر بازی شیوه خاصی داشتیم و برنامه تاکتیکی شناوری را پیاده می کردیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ابزار رضایت از عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا، گفت: طبق خواسته کادر فنی قرار بود در دیدار برابر عراق نیز با شیوه تدافعی بازی کنیم و در ضد حملات به دنبال گلزنی باشیم.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون مهاجم ۲ گله تیم ملی در جام ملت ها ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا باید بگویم که عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت ها یکنواخت نبود و ما برای هر بازی شیوه خاصی داشتیم و برنامه تاکتیکی شناوری را پیاده می کردیم.

وی در مورد دیدار با عراق گفت: طبق خواسته کادر فنی قرار بود این بازی را دفاعی آغاز کنیم، اما شرایط به گونه ای رقم خورد که به گل دست یافتیم اما اخراج مهرداد پولادی کار تیم ما را سخت کرد و معتقدم در آن دیدار شانس با ما یار نبود.

وی در مورد مصدومیت های متوالی خود اظهار داشت: پیش از آغاز رقابت ها نیز اعلام کرده بودم که مصدوم هستم ولی با تلاش خودم و پزشکان به مسابقات رسیدم.

مهاجم جوان تیم ملی ایران گفت: باور کنید تمام تلاش خودمان را انجام دادیم و قبول دارم که نتوانستیم با صعود به چهار تیم برتر نتیجه خوبی کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ چهار مسابقه برگزار کرد که در سه بازی دور مقدماتی برابر امارات، بحرین و قطر به پیروزی رسید و در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از این رقابت ها حذف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز