خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

اعتبارات شهرستان کنگان امسال ۸۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۱۱

تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و در شهرستان‌های مختلف استان طرح‌های متنوعی اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات شهرستان کنگان امسال ۸۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، فتح‌الله حقیقی دوشنبه شب در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و در شهرستان‌های مختلف استان طرح‌های متنوعی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متنوع در شهرستان کنگان، اضافه کرد: کنگان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید از فرصت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمایت مسئولان استان از شهرستان کنگان، خاطرنشان ساخت: در سال جاری شاهد افزایش ۸۰ درصدی اعتبارات شهرستان کنگان هستیم که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این شهرستان باشد.

وی بر لزوم اجرای طرح‌های مناسب برای توسعه اشتغال پایدار در شهرستان کنگان تاکید کرد و اذعان داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دارای برکات بسیار زیادی بود که می‌تواند زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر استان باشد.

حقیقی با بیان اینکه دولت در سفر به استان بوشهر مصوبات ارزشمند و تحول‌آفرینی داشت، اضافه کرد: این مصوبات زمینه‌ساز توسعه همه نقاط استان بوشهر خواهند و همه شهرستان‌ها از این مزایا بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز