خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد چینی‌ها رسمی نیست؛

منصوریان: فدراسیون موافقت کند، می‌روم / این حضور تجربه تازه‌ای خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۵۵

باشگاه " چانگ چونگ " که یکی از باشگاه های مطرح و قهرمان پرور در ووشوی چین است، خواستار به خدمت گرفتن من شده. آنها در وزن ۵۲ کیلو ورزشکاری ندارند و به همین جهت می خواهند با من قرارداد ببندند.

دارنده مدال نقره ووشوی بازی های آسیایی اینچئون گفت: از یک باشگاه چینی پیشنهاد دارم، اما هنوز در مورد حضور در این تیم تصمیم نگرفته ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهه منصوریان که در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال نقره وزن ۵۲ - کیلوگرم ساندای زنان شد، اخیرا با پیشنهاد یک باشگاه چینی روبرو شده است.

منصوریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این خصوص خاطر نشان کرد: باشگاه " چانگ چونگ " که یکی از باشگاه های مطرح و قهرمان پرور در ووشوی چین به شمار می رود، خواستار به خدمت گرفتن من شده است. آنها در وزن ۵۲ کیلو ورزشکاری ندارند و به همین جهت، می خواهند با من قرارداد ببندند.

وی افزود: البته پیشنهاد این باشگاه چینی رسمی نیست. آنها به خانم " پانگ یان "(سرمربی سابق تیم ملی ساندای زنان ایران) پیشنهاد داده اند که البته اگر مایل به عقد قرارداد با من هستند، باید به صورت رسمی پیشنهاد خود را به فدراسیون اعلام کنند.

نفر سوم مسابقات جهانی سال ۲۰۰۹ کانادا ادامه داد: در صورت ارائه پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه چانگ چونگ و با موافقت دکتر علی نژاد(رئیس فدراسیون)، راهی چین خواهم شد تا تجربیات تازه ای به دست آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز