خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

راهكار درست مقابله با مشکلات اجتماعی ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۲

روسا و مدیران دانشگاه‌ها به ترویج همایش‌ها و برنامه‌هایی جهت آموزه‌های دینی با اساتید مجرب بین دانشجویان بپردازند.

ایلنا-آمل: فرماندار آمل گفت: برای مقابله با مشکلات اجتماعی و فرهنگی باید راهکارها و ساختارهای درستی ارائه شود.

به گزارش ایلنا، یدالله اکبرزاده در جلسه کارگروه علمی ارتقا امنیت اجتماعی آمل با اشاره به اینکه توسعه اصلی جامعه در امنیت اجتماعی خلاصه می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های ذی‌ربط کارگروه علمی با برگزاری جلسات متعدد به ارائه ساختارها و بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی بپردازند.

وی هم‌اکنون مهمترین مشکل در جامعه را بحث عفاف و حجاب بیان و عنوان کرد: بررسی این مساله مهم باید با حضور اساتید باتجربه بین دانشجویان مطرح و در نقابل با این مشکل راهکارهایی ارائه داد.

اکبرزاده با بیان اینکه مدیران دانشگاه‌ها در امر ساماندهی خوابگاه‌ها نظارت کاملی داشته باشند، افزود: آنها باید به کاستی‌ها و مشکلاتی که در بین دانشجویان خوابگاهی توجه و به این امر رسیدگی کنند.

فرماندار آمل با تاکید براینکه امروزه اعتیاد و شیطان‌پرستی تهدید جدی برای دانشجویان ما محسوب می‌شود، اظهار داشت: در این امر دستگاه‌های ذی‌ربط در کارگروه علمی نسبت به امنیت اجتماعی و فرهنگی بین دانشجویان کنترل و بر دانشگاه‌ها ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ابزارهایی در دانشگاه‌ها جهت مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمنان ارائه شود، تصریح کرد: آموزه‌های دینی و تقویت اعتقادات دینی فقط بر آموزش دو ساعته اساتید در کلاس‌ها خلاصه نشود.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: روسا و مدیران دانشگاه‌ها به ترویج همایش‌ها و برنامه‌هایی جهت آموزه‌های دینی با اساتید مجرب بین دانشجویان بپردازند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل دستگیری دانشجویان بین دانشگاه‌های این شهرستان را به تعداد کم انگشت دست بیان کرد و گفت: در این دانشگاه‌ها تخلفات در مواردی چون فروش مشروبات الکلی، مواد مخدر و برگزاری پارتی است که باید با نظارت بیشتر به رفع این تخلفات پرداخت.

صادق پهلوان با اشاره به اینکه در بحث مشکلات عفاف و حجاب و خوابگاه دانشجویان باید نشست‌های متداولی صورت گیرد، افزود: در این امر بایدبه افزاش قابلیت‌های اجتماعی پرداخت تا اعتماد مردم را بدست آورد.

وی عنوان کرد: جهت پیشرفت جامعه اساتید باید با ارائه موضوعات مختلف به دانشجویان، آنها را در بررسی ورفع معضلات اجتماعی ترغیب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز