خبرگزاری کار ایران

محمدی در جلسه شورای اداری قائم شهر، خواستار شد؛

حمایت بانکها، از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۳۹

انتظار داریم مدیران بانکها از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند حمایت نمایند.

فرماندار قائم شهر گفت: تعریض و ساخت مسیر قائمشهر به جویبار به دلیل تردد فراوان، حجم ترافیک و وجود پارک جنگلی و دانشگاه آزاد مسیر پر خطری است و نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی، شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه با پرداخت قریب به ۱۳ میلیارد تومان، کارگران بازنشسته نساجی مطالبات خود را دریافت کردند اظهار داشت: بعد از چهار روز استراحت، مطالبات کارگران شاغل و قراردادی‌های پایان خدمت از امروز شروع شده و ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی، افزود: بعد از بازدید مدیر عامل بانک ملی، از کارخانه نساجی به یک نگاه مثبتی رسید تا در فاز توسعه ای که سرمایه گذار برای ادامه کار پیش بینی کرده است کمک نماید.

محمدی، با بیان اینکه سرمایه گذار متعهد شده تا پایان سال ۹۴ سقف اشتغال به ۱۰۰۰نفر افزایش یابد تصریح کرد: آزاد سازی دستگاهایی که در ضبط گمرک بود، انجام شده و زیرساخت های نصب دستگاهای جدید در حال آماده شدن است که عمده آن در بخش چاپ و رنگریزی است که بیشترین سود را به همراه دارد.

فرماندار شهرستان قائم شهر، به ساخت سالن وزنه‌برداری بهداد سلیمی اشاره کرد و گفت: این سالن، تا مرحله خرید سوله و فوندانسیون پیش رفت و در صورت تخصیص اعتبار و با پیشنهاد اهدای زمین توسط خیر این مجموعه، فضای آن افزایش یافته و استخر دولتی در مجاورت این سالن ساخته می شود.

وی، همچنین ادامه داد: تعریض و ساخت مسیر قائمشهر به جویبار به دلیل تردد فراوان، حجم ترافیک و وجود پارک جنگلی و دانشگاه آزاد مسیر پر خطری است و نیازمند توجه ویژه است.

محمدی، به کارخانه آرد قائم شهر اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم برای باز گرداندن این کارخانه که آرد شهرهای مجاور را نیز تأمین می کرد انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر به همکاری و تعامل بانکهای قائم شهر نسبت به سایر شهرستانها اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مدیران بانکها از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند حمایت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز