خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری آذربایجان شرقی:

۲۵۰ نقطه اداری آذربایجان شرقی تا یک ماه آینده به شبکه دولت الکترونیک متصل می شود

کد خبر : ۲۴۴۰۰۶

تا پایان سال ۹۴، یک هزار نقطه اداری استان به شبکه دولت وصل می‌شوند

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری آذربایجان شرقی گفت: ۴۲۰ نقطه اداری در سطح استان برای اتصال به شبکه دولت تا پایان سال ۹۳ برنامه‌ریزی شده‌اند که ۲۵۰ نقطه در یک ماه آتی به این شبکه وصل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد سربخشیان در جلسه کمیته ICT شهرستان هشترود با بیان این که تا پایان سال ۹۴، یک هزار نقطه اداری استان به شبکه دولت وصل می‌شوند، افزود: تمام نهادهای اجرایی در استان و شهرستان‌ها باید ارتباطات خود را از طریق شبکه دولت انجام دهند و راه‌های غیر از این مورد قبول نیست.

وی تاکید کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت هم بر اساس شاخص‌هایی رتبه بندی خواهند شد و میزان ارایه خدمات در آنها نیز بر اساس همین رتبه بندی خواهد بود.

سربخشیان گفت: منابع مالی دولت محدود است و باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد و در این راه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: خدمات قابل ارایه در دفاتر پیشخوان باید متنوع باشد و این دفاتر باید در کمترین زمان بیشترین خدمات را ارایه کنند تا شاهد اقبال مردم به مراجعه به این دفاتر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز