خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۹ دی ماه، سال روز هوای پاک:

افتتاح کارخانه خط تولید فیلتر هوای پاک در " اشتهارد "

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۷۲

راه اندازی این مرکز، حرکتی در راستای بهبود وضعیت آلاینده ها و ارتقاء سطح کیفی هوا در استان البرز است.

استاندار البرز در مراسم افتتاح خط تولید فیلتر هوای پاک در اشتهارد، راه اندازی این مرکز را حرکتی در راستای بهبود وضعیت آلاینده ها و ارتقاء سطح کیفی هوا دانست و گفت: صنایع استان با مجهز شدن به فیلترهوای پاک نقش ویژه ای را در کاهش حجم آلاینده های زیست محیطی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، در مراسم افتتاح خط تولید هوای فیلتر هوای پاک، که همزمان با ۲۹ دی ماه سال روز هوای پاک در شهرستان اشتهارد انجام شد؛ ارتقاء سطح کیفی هوا را مهمترین گام در افتتاح این خط تولید برشمرد و اظهار داشت: صنایع استان می‌توانند با استفاده از تجهیزات این مرکز، سطح آلایندگی ناشی از تولیدات صنعتی را کاهش داده و نقش موثری در بهبود فرایند کیفی هوا داشته باشند.

وی با اشاره به کارکرد فیلترهای تولیدی در این مرکز افزود: فیلتر هوای پاک تولید شده در این مرکز، از این کارآیی و قابلیت برخوردار است که می تواند هوای شیمیایی را به هوایی تمیز و عاری از آلایندگی مبدل سازد.

طهایی با بیان اینکه افتتاح این خط، کار ارزنده ای در حوزه محیط زیست به شمار می رود و این واحد می تواند الگویی برای واحدهای صنعتی در استان باشد، تصریح کرد: صنایع استان از این پس می توانند با تجهیز به این فلیتر، با کمترین آلایندگی سطح تولیدات خود را ارتقاء ببخشند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور، خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، راه اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی نیز متأثر از وضعیت سخت اقتصادی کشور صورت گرفته که قابل تقدیر است.

طهایی با تأکید بر اینکه دستگاه های خدمت رسان به واحدهای صنعتی فعال در استان باید نهایت همکاری را داشته باشند، تصریح کرد: به هر روی این واحدهای صنعتی در شرایط سخت اقتصادی ضمن ایجاد اشتغال در چرخه تولید کشور نقش آفرین هستند؛ از این رو دستگاه های اجرایی هم مکلف اند برای آنکه چرخ تولید این صنایع پر رونق تر بچرخد نسبت به نیازهای اساسی و ابتدایی واحدهای صنعتی نظیر، تأمین آب و برق و.. تلاش کنند.

وی در پایان افزود: امیدوارم با هماهنگی های به عمل آمده بتوانیم در استان بخش عمده ای از مسائل حوزه صنعت را که به اختیارات مدیریت کلان استانی برمی گردد در داخل خود استان حل و فصل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز