خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانند تدارک تیم را مدیریت کنند؛

نعمتی: آقای‌اسطوره و پدر بزرگ شروع‌کننده جنجال‌ها بود / شمسایی از اسمش سوء استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۶۹

در بین دو نیمه از من خواستند به او تذکر بدهم که من به بازیکنان گفتم توجهی به فحاشی‌های او نکنند، اما در نیمه دوم خودم را به او نزدیک کردم که دیدم ادعای بازیکنان صحت دارد.

مدیر عامل باشگاه فردوسی‌مشهد گفت: آقای‌اسطوره و پدر بزرگ فوتسال نباید از اسمش سوء استفاده کرده و هر حرکتی که دوست دارد را انجام دهد.

مصطفی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص درگیری‌های به وجود آمده در پایان بازی تاسیسات‌دریایی و فردوسی‌مشهد بیان داشت: اتفاقات بدی رخ داد. متاسفانه حواشی از طرف مربیان و مسئولان تیم تاسیسات شروع شد. در بازی رفت در تهران هم همین اتفاق افتاد که در آن مسابقه نیز مدیر تدارکات تیم تاسیسات در جریان بازی به بازیکنان ما فحاشی می‌کرد که در نهایت بازی با پیروزی تاسیسات تمام شد. بعد از آن بازی آقای‌اسطوره آمد از ما بابت کار زشت تدارکات تیم عذرخواهی کرد. در خاطرم هست که به خاطر فحاشی‌های مدیر تدارکات این تیم، دو بازیکن جوان ما گریه کردند.

وی ادامه داد: این آقای تدارک، در بازی برگشت هم همان رفتار را داشت. در وهله نخست بازی به دلیل قطع برق سالن با ۳۰-۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد که به هیچ عنوان به ما و مسئولان برگزاری سالن مربوط نمی‌شد و برق از سوی اداره برق منطقه قطع شده بود، اما وحید شمسایی گفته ما مردانگی کرده بازی کردیم، باید به آقای پدر بزرگ و اسطوره بگویم این مردانگی نیست، چراکه وقتی بازی به دلیل قطع برق کنسل شود با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار خواهد شد. ما که برق را قطع نکردیم. برق از سوی شرکت برق منطقه قطع شده بود.

مدیر عامل باشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: در این بازی تدارک تیم تاسیسات از اول بازی شروع به کار بردن الفاظ رکیک کرد، به همین دلیل در بین دو نیمه از من خواستند به او تذکر بدهم که من به بازیکنان گفتم توجهی به فحاشی‌های او نکنند، اما در نیمه دوم خودم را به او نزدیک کردم که دیدم ادعای بازیکنان صحت دارد.

نعمتی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در فاصله ۵۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه با ۲ گل عقب بودیم که در ۵۰ ثانیه، ۲ گل زدیم و بازی مساوی شد. این برای وحید شمسایی که ادعا می‌کند ۴۰ سال است در فوتسال است و پدر بزرگ محسوب می‌شود خیلی سخت بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از سوت پایان بازی در حالیکه شمسایی با داور با پرخاش و فریاد حرف می‌زد پشت سر او مدیر تدارکات تیم در حال فحاشی به ما بود. این شروع دعوا هم بود. سوالی که برای من وجود دارد اینکه وحید شمسایی که می‌گوید ۴۰ سال است در فوتسال هستم، خاک فوتسال را خورده‌ام، لقب پدر بزرگ فوتسال را یدک می‌کشد، چطور نمی‌تواند تدارک تیمش را مدیریت کند؟ این نشان می‌دهد یا مدیریت او ضعیف است، یا تدارک تیم خود از آقای‌اسطوره حرف‌شنوی می‌کند. فیلم حرکات و فحاشی‌های این آقا وجود دارد. آقایان با این حرکات، خودشان را زیر سوال می‌بردند.

مدیرعامل فردوسی ادامه داد: شمسایی گفته آقایان کت و شلواری شروع کننده دعوا بودند، ولی باید بگویم چنین چیزی نیست. آقایانی که لباس ورزشی بر تن داشتند حرمت این لباس را نگه نداشتند و دست به جنجال و دعوا زدند که فیلم آن هم موجود است. این آقا(شمسایی) با سوء استفاده از اسمش فکر می‌کند هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد و دست به کارهای زشت بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر