خبرگزاری کار ایران

نامزدهای ۴ گروه جایزه کتاب سال معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۶۲

آثار تالیفی راه‌یافته به مرحله دوم داوری سی و دومین دوره کتاب سال در گروه‌های «علوم اجتماعی»، «اقتصاد»، «علوم سیاسی» و «مدیریت» اعلام شد.

آثار تالیفی راه‌یافته به مرحله دوم داوری سی و دومین دوره کتاب سال در ۴ گروه‌ اعلام شد.

به گزارش ایلنا؛ در گروه «علوم اجتماعی» کتاب‌های «امنیت اجتماعی‌شده رویکرد اسلامی» نوشته اصغر افتخاری از نشر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، «پشت دریاها شهری است» اثر نعمت‌الله فاضلی از نشر تیسا و «جامعه‌شناسی ایران» نوشته حمیدرضا جلائی‌پور از نشر علم، آثار راه‌یافته به مرحله دوم‌اند.

در گروه «اقتصاد» نیز آثار «اقتصاد دفاع در دوران جدید» نوشته حسین دری نوگورانی از نشر ساقی و «تاریخ عقاید اقتصادی» به قلم یدالله دادگر چاپ‌شده در نشر سمت انتخاب شدهاند.

در گروه «علوم سیاسی» کتاب‌های «سیاستگذاری ساختار قدرت در ایران» نوشته عباس مصلی‌نژاد از دانشگاه تهران و جلد دوم «تاملی درباره ایران» اثر جواد طباطبایی از نشر مینوی خرد و در گروه «مدیریت» نیز کتاب «توانمندسازی مدیران با کمک نظریه‌های مدیریت» اثر منیژه قابلجو از نشر شهرآب به مرحله دوم داوری سی‌ودومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی رسیده‌اند.

سی‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی بهمن‌ماه امسال از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز