خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی در تبریز اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۸۳

با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است تا در نهایت این بیمارستان جدید در غرب تبریز و در ۱۵ هکتارزمینی که از سوی استان واگذار شده احداثاین بیمارستان با توجه به نیاز استان و شهر تبریز عملیاتی شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی در تبریز اجرایی می‌شود.

رضا رحمانی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای احداثاین بیمارستان اظهار داشت: ایجاد این بیمارستان از مصوبات دولت قبلی بوده اما تامین اجتماعی زیر بار اجرای آن نمی‌رفت.

رییس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی افزود: علی رغم اختصاص زمین از سوی استان، تأمین اجتماعی در صدد آن بود که این بیمارستان جدید را در محل بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز و توسعه آن احداثکند.

وی گفت: زمینی هم که از سوی استان در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته بود در شهر جدید سهند و غرب تبریز بود که تامین اجتماعی نیز با آن مخالف بود و در نظر داشت آن را در شرق تبریز احداثکند

رحمانی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده است تا در نهایت این بیمارستان جدید در غرب تبریز و در ۱۵ هکتار زمینی که از سوی استان واگذار شده احداثاین بیمارستان با توجه به نیاز استان و شهر تبریز عملیاتی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز