خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

تهمینه میلانی مستنداتش را به دادگاه ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۶۱

بازپرس پرونده در چارچوب قانون سوالاتی را از من پرسید و من نیز به آن‌ها جواب دادم و قرار شد مستندات خودم را درباره سخنانم و همچنین شکایت وارده به دادسرا ارائه کنم.

تهمینه میلانی که هفته گذشته از احضار خود به دادسرای فرهنگ و رسانه به خاطر انتشار کتاب شهرزاد… خبر داده بود؛ به دادسرا مراجعه کرده و مراحل پیگیری را انجام داده است.

میلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: روز یکشنبه ۲۸دی ماه ساعت ۸ صبح برای بار دوم به دادسرا رفتم و هم اکنون پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است.

وی ادامه داد: بازپرس پرونده در چارچوب قانون سوالاتی را از من پرسید و من نیز به آن‌ها جواب دادم و قرار شد مستندات خودم را درباره سخنانم و همچنین شکایت وارده به دادسرا ارائه کنم تا براساس قوانین پرونده مراحل رسیدگی خود را طی کند.

میلانی در پاسخ به این سوال که شاکی این پرونده چه کسی است؛ گفت: از آنجایی که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است؛ انتشار اسامی غیرقانونی است و من نیز از‌ آنجایی که به قانون اعتقاد دارم این مسئله را اعلام نمی‌کنم و پس از بررسی پرونده در دادسرای فرهنگ و رسانه و مشخص شدن نتیجه در صورت نیاز اعلام می‌شود.

تهمینه میلانی ۲۲ دی ماه به دلیل انتشار فیلمنامه «شهرزاد زن هزار و یک شب» به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز