خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد:

ضرورت ارائه خدمات فرهنگی به حادثه‌دیدگان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۲۰

جمعیت هلال احمر امین، ‌رازدار و حامی مردم است از این رو مورد اعتماد مردم بوده که این اعتماد باید حفظ و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اهداف این جمعیت دو جنبه مادی و فرهنگی دارد، گفت: ما باید اقدامات خدماتی خود را در هر دوی این جنبه‌ها پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله معزی در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جمعیت هلال احمر، درمورد فعالیتهای این جمعیت گفت: حضور مردم در جمعیت هلال احمر در دو ز می‌نه کمک مالی برای فراهم آوردن امکانات مجموعه و عضویت داوطلبانه در هلال احمر قابل مشاهده است. هر دو کمک مردم مصادیقی است که در باره آن سفارشات زیادی شده است بنابراین شالوده هلال احمر در فرهنگ ما اعتبار و یک سرمایه اجتماعی است که از این سرمایه اجتماعی برای پیشبرد اهداف باید استفاده شود.

وی افزود: نکته دیگر اینکه همانطور که در حکم مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است اهداف این جمعیت مطابق با تعالیم اسلام است اما درخشان‌ترین این اهداف احترام به انسان‌ها ست.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ادامه داد: این اهداف به دو جنبه کلی از حیات انسان اول جنبه مادی و دیگری جنبه فرهنگی اشاره دارد به همین دلیل در کمک رسانی و حمایت از مردم حادثه دیده ما باید اقدامات خدماتی خود را در هر دوی این جنبه‌ها پیش ببریم و علاوه بر توجه جنبه مادی که برای ادامه حیات انسان‌ها است تهیه می‌شود بسته خدمات روحی و معنوی را نیز فراهم کنیم چرا که بازسازی خدمات روحی اهمیت کمتری از بازسازی خدمات جسمی ندارد.

وی افزود: از این رو برپا کردن فعالیتهای فرهنگی جمعیت در راستای تحقق بهداشت روحی و روانی امری گریز ناپذیر است که مورد توجه خاص خواهد بود.

آیت الله معزی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان دریافت کننده کمکهای مردم و حضور داوطلبانه آن‌ها درحوادثامین، ‌رازدار و حامی مردم است از این رو مورد اعتماد مردم بوده که این اعتماد باید حفظ و تقویت شود.

وی در پایان تاکید کرد: این امر جز با نظارت فعالیت و ارتقای خدمات امکان پذیر نیست ویکی از وظایف نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پالایش این مسائل است تا کمک کند جمعیت مورد اعتماد مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز