خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ارشاد زنجان خبر داد:

اعتبار خرید کتاب از ناشران و مولفان زنجانی سه برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۱۹

در سالجاری اعتبار خرید کتاب از ناشران و مولفان استان زنجان سه برابر شده و کتاب نوییسندگانی که در سال ۹۲ و ۹۳ منتشر شده، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، خریداری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در راستای واگذاری فعالیت‌ها به بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری‌ها، که یکی از سیاست‌های مهم دولت است، اقدام به تاسیس خانه هنرمندان استان و خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرده‌ایم و از همه هنرمندان واجد شرایط می‌خواهیم با عضویت در این خانه‌ها مسائل صنفی خودشان را دنبال کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم، در جلسه دیدار با هنرمندان شهرستان خرمدره با اعلام این خبر گفت: حداکثر سی درصد تیراژ کتاب منتشر شده با سی درصد تخفیف، از ناشران و مولفان خریداری می‌شود.

مقدم گفت: به دلیل تداخل در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و پاره‌ای از مشکلات، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی به سه ماهه اول سال آینده موکول شد و در صورت حمایت مسئولان شهرستان خرمدره، این جشنواره را در شهرستان خرمدره برگزار خواهیم کرد.

ناصر مقدم با بیان اینکه حمایت از فعالیت‌های قرآنی از مشخصه‌های بارز دولت است؛ افزود: نخستین جشنواره فرهنگی هنری رمضان با استقبال گسترده مردم استان برگزار شد و شهرستان خرمدره نیز در این جشنواره حضور خوبی داشت.

وی در ادامه افزود: از هنرمندانی که علاقمند به راه‌اندازی موسسات فرهنگی و هنری تک منظوره هستند دعوت می‌کنیم با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان، نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

مقدم با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در فرهنگسرای کوثر، بازارچه فروش آثار هنرمندان را برگزار خواهد کرد، افزود: هنرمندان شهرستان خرمدره نیز می‌توانند بازارچه فروش آثار هنری خود را در شهرستان خرمدره برگزار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، افزود: در راستای واگذاری فعالیت‌ها به بخش غیر دولتی و کاهش تصدی گری‌ها، که یکی از سیاست‌های مهم دولت است، اقدام به تاسیس خانه هنرمندان استان و خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرده‌ایم و از همه هنرمندان واجد شرایط می‌خواهیم با عضویت در این خانه‌ها مسائل صنفی خودشان را دنبال کنند.

وی از تجلیل هنرمندان استان خبر داد و افزود: از هنرمندانی که در سال گذشته و سالجاری مقامات کشوری و بین‌المللی کسب کرده‌اند در آستانه سال جدید تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی حضرت زینب(س) گفت: این جشنواره در ۴ بخش مقاله، دلنوشته و شعر و داستان برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند و در این جشنواره شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز