خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم:

اردوهای راهیان نور، حرکتی وزین و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۸۲

هرساله شاهد گسترده‌تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار هستیم، به‌ویژه توسط عزیزان دانش آموز که دارای قلب‌های بسیار پاک و با صفایی هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: اردوهای راهیان نور حرکتی بسیار بزرگ، وزین و ماندگار است که در کشور ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی مهدوی نژاد در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی، طی سخنانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست "، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور حرکتی بسیار بزرگ، وزین، سنگین و ماندگار می‌باشد که در کشور ایجاد شده است.

وی با بیان این که عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می کشاند و جذب می کند، ابراز کرد: هرساله شاهد گسترده‌تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار هستیم، به‌ویژه توسط عزیزان دانش آموز که دارای قلب‌های بسیار پاک و با صفایی هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان با اشاره به نقش برجسته‌ی اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، با ابراز رضایت از تلاش ریاست محترم آموزش و پرورش استان و عوامل زیر مجموعه در مرحله اول اعزام های راهیان نور، ابراز امیدواری کرد: إن شاء الله با تفکر بسیجی حاکم در مجموعه، در مراحل بعد هم، ما سپاهیان و همه عزیزانمان در مجموعه آموزش و پرورش، که اینها هم از بسیجیان دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس هستند، خدمتگزار خوبی برای عزیزان دانش آموز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز