خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تاکید کرد:

یک نیروی آموزش دیده به اندازه دو نفر یا بیشتر، توانایی و خلاقیت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۱۲

شبیه سازی محیط های عملیاتی، توانسته نیروهای جدید را با بخش اعظم تجربیات حوادثآشنا کند.

اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد: با تاکیدات مکرر مدیریت ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مبنی بر آموزش‌های همه جانبه نیروهای جدیدالاستخدام به عنوان ورودی‌های جدید، پس از پایان یافتن دوره دو ماهه آموزش، بار دیگر کلیه نیروهای جدید وارد دوره دیگری از آموزش شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این رابطه اظهار داشت: در دوره دوم آموزش، نیرو‌ها در طی روزهای مشخصی به ایستگاه‌هایی که فعالیت‌های تخصصی دارند ملحق شده و در طی یک فرآیند و سناریوی از پیش تعیین شده تحت آموزش قرار می‌گرند.

آتشپاد بزرگزاد گفت: این مانور‌ها در واقع از حالت آموزشی محض خارج شده و بیشتر به سوی بالارفتن سرعت عمل و کم کردن خطاهای اجرائی سوق پیدا کرده است.

وی افزود: ورود نیروهای جدید به معنای آغاز یک دوره ۳۰ ساله در سازمان است و نیروهای جدید امروز، فرماندهان فردای این سازمان خواهند شد و این مسئله ضرورت توجه بیش از پیش به فعالیت‌های آموزشی آن‌ها را مشخص می‌کند.

بزرگزاد تاکید کرد: بدون شک، تا زمانی که نیروهای جدید در صحنه‌های واقعی عملیات قرار نگیرند، نمی‌توانند شرایط واکنشی خود را بسنجند اما شبیه سازی محیط‌های عملیات در فضایی واقعی در مانور‌ها تاکنون توانسته آن‌ها را با بخش اعظم این تجربیات آشنا کند.

مدیرعامل آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه در آتش نشانی یک با یک برابر نیست عنوان داشت: زمانی که یک نیرو، آموزش می‌بیند می‌تواند به اندازه دو نفر یا بیشتر توانایی و خلاقیت از خود در محیط عملیات داشته باشد لذا نمی‌توان یک نیروی آموزش ندیده و حتی یک انسان عادی اما با توان بالا را با یک آتش نشان آموزش دیده قیاس کرد زیرا یک آتش نشان علاوه بر توان بالا به وسیله آموزش، مهارت‌های عملی‌اش نیز چندین برابر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز