خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

کتاب، مصداق فرهنگ سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۸۴

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، تجلیل از خبرنگاران، جشنواره مطبوعات و… از جمله برنامه‌های فرهنگی مازندران در سال جاری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: هرچه ارزش‌های فرهنگی، دینی، قرآنی و معنوی ترویج شود، جامعه از برخی نارسایی‌ها و کج‌روی‌ها در امان می‌ماند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب استان با حضور علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان بابل برگزار شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و کتاب نیز مصداق فرهنگ سازی است، ادامه داد: مسئولان ارشد کشوری دارای شخصیت فرهنگی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در سال‌جاری در استان اجرا شد، افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، تجلیل از خبرنگاران، جشنواره مطبوعات و… از جمله برنامه‌های فرهنگی مازندران در سال جاری است.

یونسی از نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از جشنواره‌های فرهنگی بزرگ کشوری یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه همزمان با دهه فجر در حال برپایی است، باید رنگ‌وبوی پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به استقبالی که سال‌های قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب شد، افزود: بحث‌های امنیتی و ترافیکی باید مورد توجه مسئولان برگزاری قرار بگیرد تا شهروندان و بازدیدکنندگان بدون هیچ گونه دغدغه ای از نمایشگاه بازدید نمایند.

یونسی تصریح کرد: در این شرایط سخت بودجه‌ای و کاهش شدید قیمت نفت، برگزاری چنین نمایشگاهی با هزینه بالا کاری جز عشق و علاقه نخواهد بود.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که از تاریخ۱۳بهمن در شهرستان ساری برگزار می گردد و ۳۵۰ناشر از سراسر کشور حضور خواهند داشت و پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰هزار نفر از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز