خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد؛

تامین سوخت ۱۱۰ میلیون ریالی خانواده‌های تحت حمایت دربخش محروم لاریجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۸۳

در مناطق محروم نیز حقوق ماهیانه مستمری و کالاهای اعلام شده همانند دیگر افراد تحت حمایت توزیع شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد آمل گفت: با هدف تامین سوخت خانواده‌های تحت حمایت مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال به حساب خانواده‌های بخش لاریجان که سکونت دائم دارند انجام شد.

به گزارش ایلنا، رمضان علیپور در جمع کارکنان این نهاد بیان کرد: جهت حمایت نیازمندان بخشی از هزینه سوخت مورد نیاز ۲۲۰ خانواده تحت حمایت به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال در مناطق محروم لاریجان این شهرستان به حساب‌شان واریز شد.

وی افزود: آمل از شهرهای بزرگ مازندران است که خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و ایتام زیادی در مناطق محروم و بخش کوهستانی لاریجان تحت حمایت این نهاد هستند.

علیپور با اعلام اینکه با فرا رسیدن فصل زمستان، کاهش دمای هوا و افزایش سرما با ریزش باران و برف شدید در مناطق کوهستانی اقدامات مطلوبی برای حمایت افراد در نظر داریم، گفت: برای مساعدت در خرید سوخت مورد نیاز در این منطقه مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: با هدف تامین سوخت خانواده‌های تحت حمایت مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال به حساب خانواده‌های بخش لاریجان که سکونت دائم دارند انجام شد.

علیپور در مورد دیگر اقدامات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند مناطق محروم یادآور شد: در مناطق محروم نیز حقوق ماهیانه مستمری و کالاهای اعلام شده همانند دیگر افراد تحت حمایت توزیع شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات ویژه و خاص مناطق محروم، علاوه بر کمک‌های معمولی برخی از کمک‌های اعلام شده دیگر نیز به این افراد اختصاص می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز