خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در جنوب کشور؛

بازیافت آسفالت سرد در اهواز انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۷۶

در این روش با تزریق سیمان و کف قیر، بازسازی تا عمق ۵۰ سانتی متر نسبت به بهسازی و مقاوم سازی بستر و افزایش طول عمر آسفالت کمک می‌­کند.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: برای نخستین بار در جنوب کشور بازیافت آسفالت سرد در اهواز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید سعید باب المراد اظهار کرد: گرمای شدید در اهواز باعثتخریب آسفالت می‌­شود که علاوه بر تحمیل هزینه‌های بسیار زیادی که برای شهرداری به جای می‌­گذارد منجر به نارضایتی شهروندان می‌­شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در جنوب کشور بازیافت سرد آسفالت انجام شد عنوان کرد: در این روش با تزریق سیمان و کف قیر، بازسازی تا عمق ۵۰ سانتی متر نسبت به بهسازی و مقاوم سازی بستر و افزایش طول عمر آسفالت کمک می‌­کند.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز اجرای فاز اول عملیات بازیافت آسفالت سرد را در جاده ساحلی غربی اعلام کرد و گفت: اجرای عملیات آسفالت پلیمری نیز یکی دیگر از پروژه‌های است که در اهواز اجرا شده است تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها بر طول عمر و کیفیت آسفالت شهر اهواز کمک کند.

باب المراد بیان کرد: ۱۷۰ هزار تن آسفالت با مساحت یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان ساخته شده که در مناطق ۸ گانه اهواز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی پیش بینی کرد: سازمان عمران شهرداری اهواز تا پایان سال جاری معادل ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای مصارف شهر اهواز را تولید کند.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز افزایش سه برابری طول عمر و ضخامت آسفالت، صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از تخریب خط کشی خیابان‌ها را از دیگر مزایای آسفالت پلیمری عنوان کرد.

باب المراد اظهار کرد: اولویت ما برای آسفالت مناطق شهر اهواز با مکان‌هایی است که آسفالت فرسوده و خراب باشد.

وی از جمله پروژه‌های سال آینده را احداثکارخانه تولید بتن اعلام کرد و گفت: این کارخانه تمام بتن از جمله جدول و کفپوش را تولید می‌­کند.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز با بیان اینکه برای راه اندازی و احداثکارخانه تولید بتن، ۸ دستگاه کارخانه بتنی مورد نیاز است تصریح کرد: برای خرید هر دستگاه ۲ میلیون و چهارصد هزار تومان هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز