خبرگزاری کار ایران

به قهرمانی تیم ملی خیلی امیدوارم؛

بلوکات: کی روش با این استرس در مراحل بالاتر سکته می کند / اردن و عراق حریف ما نمی شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۴۵

کی روش مربی خوبی است و امیدوارم در بازی های سخت تر، راحت تر تیم را هدایت کند. بحرین و قطر بازی های راحتی بود و نباید استرس داشته باشد و اگر اینگونه باشد در مراحل بالاتر سکته می کند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است تیم های عربی در سطحی نیستند که بتوانند مقابل تیم ملی ایران عرض اندام کنند و امیدوار است ملی پوشان کشورمان در ادامه کارشان در جام ملت های آسیا همچنان با قدرت جلو بروند.

گفت و گوی لیلا بلوکات با خبرنگار ایلنا در مورد حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا و ادامه کار ملی پوشان در این جام را در زیر می خوانید:

شروع کار تیم ملی در جام ملت های آسیا را چطور دیدید؟
من ۲ بازی اول تیم ملی را دیدم. مهم این است که مقابل چه تیم هایی بازی می کنیم تا قدرت ما مشخص شود. در اینکه بچه ها زحمت کشیدند شکی نیست و منتظریم کار آنها را در مراحل بعد ببینیم. بازی با امارات برای ما حساس است، اما در مراحل بالاتر بازی ها حساس تر می شود. مطمئن بودیم بازی های مرحله گروهی را می بریم. در مجموع بازی با بحرین خوب بود، اما مقابل قطر زیاد تلاش کردیم و حس می کنم به سختی بردیم. امیدوارم مقابل امارات با یک بازی درخشان برنده شویم.

ترجیح می دهید در مرحله بعد با کدام تیم بازی کنید؟
با اردن و عراق مشکل چندانی نداریم، چون با روحیه ای که داریم قطعا بچه ها خوب عمل می کنند. آنها تیم هایی نیستند که جلوی ما عرض اندام کنند و امیدوارم با همان قدرتی که جام ملت ها را شروع کردند، همچنان پیش بروند.

بهترین بازیکن ما تا این لحظه کدام بازیکن بوده است؟
احسان حاج صفی در بازی اول و آندرانیک تیموریان در بازی دوم خوب بودند و به نظر در بازی با قطر به دلیل اینکه بازی سختی داشتیم، علیرضا حقیقی هم خوب بود. همچنین سردار آزمون که گل زد عملکرد خوبی داشت.

کی روش مقابل قطر استرس زیادی داشت، بردن قطر اینقدر خوشحالی داشت؟
کی روش نباید الان به این شکل عکس العمل نشان دهد، یعنی کی روش فکر می کرد قطر را نمی بریم؟ یک مربی روحیه تیم است و هر چه خونسرد تر و راحت تر عمل کند، بهتر است. مربی می تواند انرژی مضاعف به تیمش بدهد. کی روش مربی خوبی است و امیدوارم در بازی های سخت تر، راحت تر تیم را هدایت کند. بحرین و قطر بازی های راحتی بود و نباید استرس داشته باشد و اگر اینگونه باشد در مراحل بالاتر سکته می کند.

به نظر شما تیم ملی در جام ملت های آسیا شانس قهرمانی دارد؟
خیلی امیدوارم که قهرمان شویم و مدام انرژی مثبت می دهم و دعا می کنم تا قهرمان جام شویم.

حریف اصلی ما دراین راه کدام تیم است؟
به نظرم ژاپن و کره جنوبی حریفان سرسختی برای ما هستند، البته استرالیا هم هست. چند سال قبل استرالیا را مغلوب کردیم که خاطره انگیز شد و امیدوارم پدیده ای پیدا شود و مثل آن بازی حرکتی داشته باشد که در یادها بماند. استرالیا تیم خطرناکی است، چون میزبان است و یک مقدار کار ما را سخت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز