خبرگزاری کار ایران

تیم های عربی هنوز در حد ما نیستند؛

عزت‌اللهی: تیم ملی به خودباوری برسد شانس قهرمانی دارد / استرالیا رقیب اصلی ما است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۱۴

به نظرم استرالیا با توجه به اینکه میزبان است شانس زیادی در این جام دارد و رقیب جدی ما است. همچنین ژاپن و کره جنوبی هم همیشه تیم‌های خوبی داشته‌اند و مدعی بوده‌اند

بازیکن تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا معتقد است تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نمایش خوبی داشته و تیم‌های عربی در حدی نیستند که بخواهند خودشان را با تیم ملی ایران مقایسه کنند.

گفت‌وگوی سعید عزت‌اللهی با خبرنگار ایلنا را در زیرمی‌خوانید:

*عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را تا این لحاظ چطور دیده‌اید؟
به نظرم تیم ملی شروع خیلی خوبی در بازی‌ها داشت و خدا را شکر توانست دل مردم را شاد کند. به نظرم تیم ما با تکیه به بازیکنان باتجربه و استفاده از انرژی بازیکنان جوان توانست در ۲ بازی اول به موفقیت برسد.

* بازی با امارات را چطور می‌بینی؟
متاسفانه اصلاً تیم‌های عربی در سطحی نیستند که خودشان را با ایران مقایسه کنند و کلا فوتبالیست‌های ایرانی چه از نظر فنی و چه از نظر استعداد قابل مقایسه با کشورهای عربی نیستند و مطمئن هستم اگرچه بچه‌های تیم ملی به امارات به چشم تیم‌هایی مثل استرالیا یا ژاپن نگاه کنند، می‌توانند راحت و با اختلاف این تیم را ببرند.

* مرحله بعد با کدام تیم روبرو شویم بهتر است؟
شخصاً برای من فرقی نمی‌کند. به نظرم تیمی که در یک تورنمنت شرکت می‌کند و هدفش قهرمانی یا صعود به مراحل بالا است مهم نیست که با چه تیمی بازی می کند و تاثیری روی کارش ندارد و در هر بازی باید برنده شود.

* از شیوه دفاعی تیم ملی راضی هستی؟ تیم ملی لذت‌بخش بازی می‌کند؟
من اعتقاد دارم هر تیمی باید با توجه به خواسته‌های مربی‌اش جلو برود و عمل کند کما اینکه تیم ملی با این سیستم نتیجه گرفته و امروز به بازی‌های قشنگ امتیاز نمی‌دهند.

*تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی دارد؟
بله اگر واقعاً به خودباوری برسیم.

* کدام تیم رقیب اصلی ما در این جام است؟
به نظرم استرالیا با توجه به اینکه میزبان است شانس زیادی در این جام دارد و رقیب جدی ما است. همچنین ژاپن و کره جنوبی هم همیشه تیم‌های خوبی داشته‌اند و مدعی بوده‌اند.

* از اینکه در اردوی تیم ملی نیستی چه احساسی داری؟
من در همه رده‌های ملی بوده‌ام و بازی کرده‌ام. الان هم تمام تلاشم را می‌کنم بعد از جام ملت‌های آسیا بتوانم این شانس را داشته باشم که به امید خدا به تیم ملی دعوت شوم ولی همین که می‌بینم بقیه بازیکنان دل مردم را شاد می‌کنند، خیلی خوشحال هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز