خبرگزاری کار ایران

علیپور مطرح کرد:

شروط برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی / کار دشوار فدراسیون برای برگزاری ۱۶ مجمع

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۸۳

برگزاری انتخابات برای انجمن‌ها می‌بایست به صورت قانون درآمده و در اساسنامه فدراسیون گنجانده شود. همچنین این کار بایستی مورد قبول جامعه هدف انجمن‌ها نیز باشد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: پیش از این هم برای برگزاری انتخابات انجمن‌ها برنامه داشته‌ام، اما این کار آسانی نیست و شرایط خاص خود را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخیرا اخباری مبنی بر برگزاری مجمع انتخابات برای انجمن‌های تحت پوشش این فدراسیون مطرح شد که محمد علیپور انجام این کار را منوط به داشتن شرایط خاص و همچنین گنجاندن آن به عنوان قانون در اساسنامه فدراسیون دانست.

علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من پیش از این هم برگزاری انتخابات برای انجمن‌ها را مد نظر داشته‌ام، اما این قضیه باید چند شرط داشته باشد.

وی افزود: اول این‌که، برگزاری انتخابات برای انجمن‌ها می‌بایست به صورت قانون درآمده و در اساسنامه فدراسیون گنجانده شود. همچنین این کار بایستی مورد قبول جامعه هدف انجمن‌ها نیز باشد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه برگزاری انتخابات برای انجمن‌ها کار دشواری است، ادامه داد: در فدراسیون ما ۱۶ انجمن فعالیت می‌کنند که بر این اساس، برگزاری ۱۶ مجمع انتخاباتی را نیز می‌طلبد که این کار قطعا دشوار خواهد بود و حتی مشکلاتی را نیز به دنبال خواهد داشت.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان، در مورد برنامه‌های آتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: قرار بود هفته گذشته تیم چتربازی کشورمان به عربستان اعزام شود که این مسابقات لغو شد. تیم راگبی مردان و زنان کشورمان نیز در حال حاضر، در اردو به سر می‌برند تا برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ که در ایالت چنای هندوستان برگزار خواهد شد، آماده شوند. همچنین ملی‌پوشان بیس‌بال نیز در اردو به سر می‌برند تا در مسابقات غرب آسیا در لاهور پاکستان شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز