خبرگزاری کار ایران

مایلی‌کهن آمد؛ شهریار نبود؛

تقدیر از حماسه‌سازان ۹۶ در غیاب دایی، خداداد و باقری / شوخی‌‌های عابدزاده با استاداسدی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۳۰

غیبت علی دایی، خداداد عزیزی و کریم باقری که ارکان موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ به شمار می‌آمدند در این مراسم سوال برانگیز بود.

مراسم تقدیر از حماسه‌سازان جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ با حضور برخی بازیکنان و مربیان پیشین تیم ملی و بدون حضور علی دایی، خداد عزیزی و کریم باقری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقدیر از حماسه‌سازان جام ملت‌های آسیا، عنوان برنامه‌ای بود که عصر امروز، سه‌شنبه ۲۳ دی در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۹ تهران برگزار شد.

احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، مجتبی محرمی، علی‌اکبر استاد اسدی، سیروس دین‌محمدی، کاظم محمودی، هادی طباطبایی، فرشاد فلاحت‌زاده، اکبر یوسفی، محمد مایلی‌کهن، نادر و ناصر فریاد شیران، کاظم اولیایی، علی خسروی عزیزالله محمودی و ولی‌الله صالح‌نیا چهره‌های حاضر در این برنامه بودند.

غیبت علی دایی، خداداد عزیزی و کریم باقری که ارکان موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ به شمار می‌آمدند در این مراسم سوال برانگیز بود. در این برنامه مسئولان شهرداری منطقه ۹ تهران با دادن لوح‌های تقدیری از چهر‌ه‌های حاضر در مراسم تجلیل کردند.

علی‌اکبر استاد اسدی آخرین کسی بود که برای تقدیر از وی دعوت شد و با حضور او روی سن، شوخی‌های احمدرضا عابدزاده هم شروع شد! سنگربان پیشین تیم ملی مدام از چگونگی گل به خودی استاد اسدی در دیدار پلی‌اف جام جهانی ۱۹۹۸ مقابل ژاپن می‌پرسید و استاد اسدی در جواب گفت: «چیزی نبود! یک توپ سانتر شد و منم به قصد دفاع با شیرجه و ضربه سر گل به خودی زدم.»

تیم ملی فوتبال ایران سال ۱۹۹۶ با هدایت محمد مایلی کهن به مقام سوم آسیا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز