خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور در نشست خبری:

صداوسیما همانند نامش در قامت رسانه ملی فعالیت کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۲۲

هم در سطح ملی و هم استانی به مدیران کل و استانداران هم توصیه شده که شرایط را فراهم آورند تا خبرنگاران بتوانند اطلاع‌رسانی کنند و محدودیت خبری وجود نداشته باشد.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور تاکید کرد: تعلق یارانه به رسانه‌ها نظام‌مند شده و یارانه‌ها در حال پرداخت است. نحوه پرداخت هم براساس دیدگاه‌های خود اصحاب رسانه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ محمدرضا صادق در نشست خبری که در استان بوشهر برگزار شد٬ اظهار داشت: رویکرد دولت این است که فرصت بیشتری را برای اطلاع‌رسانی به مردم و انتقال نقطه نظرات مردم به دولت فراهم آورد. طبیعی است برای رسیدن به چنین مقصودی رسانه‌های تلاش‌گر که بر مبنای قانون فعالیت می‌کنند٬ مدنظر ما خواهد بود.

وی پیرامون حمایت دولت از رسانه‌ها٬ اظهار داشت: تعلق یارانه به رسانه‌ها نظامند شده و یارانه‌ها در حال پرداخت است٬ ضمن اینکه نحوه پرداخت هم براساس دیدگاه‌های خود اصحاب رسانه صورت می‌گیرد.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور پیرامون بیمه خبرنگاران و تسهیلات مورد نیاز آنان اظهار داشت: دولت قدم به قدم سعی می‌کند مشکلات را رفع کرده و تسهیلات لازم را فراهم آورد.

وی افزود: هم در سطح ملی و هم استانی به مدیران کل و استانداران هم توصیه شده که شرایط را فراهم آورند تا خبرنگاران بتوانند اطلاع‌رسانی کنند و محدودیت خبری وجود نداشته باشد.

صادق پیرامون سفرهای استانی رییس‌جمهور نیز گفت: رویکرد دولت این است که سازمان‌های اداری و بخش‌های مختلف دولت در جایگاه خودشان مشکلات و مسایل مردم را حل کنند نه اینکه هر درخواستی به راس دولت رسد.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور برخی اقدامات دولت یازدهم در یک و سال نیم گذشته را مطرح کرد و افزود: ما قبول داریم که خدمات دولت اطلاع‌رسانی نشده است و اصلا تلاشی هم در اینباره از سوی دولت صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: توقع ما از صداوسیما این است که رسانه ملی باشد و همانند نامش در قامت رسانه ملی فعالیت کند.

صادق در پایان از نقد منصفانه استقبال کرد و با اشاره به برخی از تخریب‌هایی که از سوی رسانه‌های خاص صورت می‌گیرد اضافه کرد: رسانه‌ها برای مردم از مردم و بخاطر مردمند و باید در راستا اطلاع‌رسانی صادقانه تلاش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز