خبرگزاری کار ایران

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش دراصفهان:

تمامی نیرو های نظامی نیاز دارند که با تقویت بینش سیاسی خود با جنگ نرم دشمن مقابله کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۹۰

لازم است نیرو های نظامی در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی از آگاهی بالایی برخوردار باشند تا به نیرو های وظیفه نیز این خطرات اطلاع رسانی صحیح شود.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری؛ بااشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی و توجیهی " طرح بصائر " در اصفهان افزود: این دوره جهت افزایش بینش سیاسی و بصیرت افزایی کارکنان عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه اصفهان برگزار گردید.

حجت الاسلام سید عباس قریشی، با اشاره به اینکه کارکنان و نیرو های نظامی ارتش در طول سال نیاز دارند که با آسیب های اجتماعی بیشتر آشنا شده و در این زمینه به سربازان وظیفه نیز اطلاع رسانی در خصوص آسیب های اجتماعی، اقتصادی؛ اخلاقی وسیاسی داشته باشند گفت: در دومین دوره آموزشی و توجیهی " طرح بصائر " بیش از ۴۰ نفر از کارکنان و نیرو های عقیدتی سیاسی استان به مدت یک هفته با موضوعات و آسیب های مختلف بروز در جامعه آشنا شدند.

وی بیان داشت: تمامی نیرو های نظامی نیاز دارند که با تقویت بینش سیاسی خود با جنگ نرم دشمن مقابله کنند و ما شاهد هستیم که دشمن علاوه بر تهدیدات نظامی در زمینه تهدیدات فرهنگی؛ اجتماعی و سیاسی نیز فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد، پس لازم است که در این زمینه نیرو های نظامی از آگاهی بالایی برخوردار باشند تا به نیرو های وظیفه نیز این خطرات اطلاع رسانی صحیح شود.

وی تاکید کرد: در این دوره آموزشی موضوعات مهمی چون فلسفه و نظام سیاسی، ولایت فقیه، سلفی گری و جریان های تکفیری، انرژی هسته ای، جنگ نرم و عملیات روانی توسط اساتید حوزه و دانشگاه تدریس گردید.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد و به مدعوین گواهینامه دوره طرح بصائر از سوی معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا اهدا گردید.

وی تاکید کرد: در این دوره یک هفته از ۱۳ تا ۲۲ دی ماه شرکت کنندگان به مدت ۵ ساعت به این فراگیری آموزش های عقیدتی و سیاسی مشغول بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز