خبرگزاری کار ایران

فقط یک راه پیش رو داریم؛

اولاریو: باید کره شمالی را ببریم / در این بازی متفاوت خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۴۶

شکست تیم کره دشوار است. در آخرین بازی آنها باختند، اما بازی با آنها بسیار دشوار بود. آنها خوب دفاع می‌کنند و تلاش می کنند روی ضد حمله ها کار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان کاملا آگاه است که قهرمان سه دوره رقابت های جام ملت های آسیا برای زنده نگه داشتن امید صعود خود فقط یک گزینه پیش رو دارد و آن شکست کره شمالی در دیدار روز چهارشنبه است.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فردا در گروه B در ورزشگاه ملبورن انجام می‌شود. از دست‌دادن پنالتی نیمه دوم دیدار مقابل چین برای عربستان گران تمام شد. عربستان در کنار کره‌شمالی در انتهای جدول گروه B ایستاده است.

در حالیکه ازبکستان و چین نیز فردا در بریزبن دیدار می‌کنند، باخت عربستان یا کره‌شمالی بطور بالقوه منجر به حذف آنها از گردونه رقابت‌ها می‌شود.

اولاریو می‌داند که عربستان دستکم باید از پنجمین باخت پیاپی در این رقابت ها اجتناب کند. عربستان در جام ۲۰۱۱ در قطر در مرحله گروهی حذف شد.

اولاریو که بعد از ناکامی عربستان در فینال جام خلیج فارس جایگزین خوان رامون لوپز شد، اذعان کرد که فقط ۱۰ جلسه تمرین با تیم خود برگزار کرده است.

وی گفت: بعد از اولین بازی دقیقا می دانیم چه باید بکنیم. فقط یک راه پیش رو داریم. پیروزی در این بازی بسیار مهم است.

اولاریو گفت: ما تلاش کردیم به بازیکنان انگیزه بدهیم که هنوز شانس داریم. هنوز هیچ چیزی را از دست نداده ایم. ما در بازی اول فرصت برد داشتیم. نحوه باخت ما بدشانسی بود.

سرمربی عربستان گفت: بازیکنان باید خود را باور کنند و بهتر بازی کنند.

اولاریو سرمربی رومانیایی عربستان، ناصر الشمرانی را به علت مصدومیت تا پایان این تورنمنت در اختیار نخواهد داشت.

وی با اشاره به انجام تغییراتی در ترکیب تیم خود برای بازی فردا، جزییات برنامه خود را فاش نکرد.

سرمربی عربستان گفت: با انجام این تغییرات می خواهیم مطمئن شویم قدرت بیشتری می گیریم و گل های بیشتری می‌زنیم. هر بازی راهبرد خاص خود را دارد و به همین علت با این بازی به نحو دیگری روبرو می شویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر آنها به ما اجازه دهند بازی خواهیم کرد. در بازی مقابل چین آمارها به نفع ما بود. در هر بازی باید هر دو جناح برای حمله و دفاع آماده باشند.

با این حال تا زمانی که سوت پایان بازی نواخته نشده است، هیچ یک از دو تیم نمی تواند ریسک کند.

اولاریو گفت: شکست تیم کره دشوار است. در آخرین بازی آنها باختند، اما بازی با آنها بسیار دشوار بود. آنها خوب دفاع می‌کنند و تلاش می کنند روی ضد حمله ها کار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز