خبرگزاری کار ایران

فروش صد روزه فیلم‌های گروه هنر و تجربه اعلام شد:

۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فروش و ۱۴۰هزار مخاطب

کد خبر : ۲۴۲۱۲۶

میزان فروش و تعداد سانس‌های مجموعه فیلم‌های این گروه سینمایی که از ۱۳ مهر تا ۱۳ دی در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده؛ اعلام شد.

میزان فروش و تعدادسانسهای مجموعه فیلمهای این گروه سینمایی که از ۱۳ مهر تا ۱۳ دی درسینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است اعلام شد. طبق این گزارش میزان فروش فیلم‌ها هفت میلیارد وپانصد میلیون ریال اعلام شده است که حدود ۱۴۰ هزار مخاطب در ۲۱۶۰ سانس به تماشای این فیلمها در ۵ سالن سینما نشسته‌اند.

به گزارش ایلنا، ماهی و گربه، یک شب، از تهران تا بهشت، بیداری برای سه روز، تابور، آفتاب مهتاب زمین، روایت ناپدید شدن مریم، آشنایی با لیلا، من از سپیده صبح بیزارم، پوسته و پرویز ۱۱ فیلم سینمایی هستند که در این مدت اکران شده‌اند.

همچنین ۵ فیلم مستند «۶ قرن، ۶ سال»، «۰۲۱»، «از ایران یک جدایی»، «خاطراتی برای تمام فصول» و «عروسک» در ۳ باکس نمایشی و ندامتگاه، تهران پایتخت ایران است و اون شب که بارون اومد فیلم‌های مستند کلاسیک شیردل و «یک اتفاق ساده» سهراب شهید ثالث، دو فیلم «مسافر» و «لباسی برای عروسی» از کیارستمی و ۳ فیلم مستند تاریخ سینما «دشت بژین، شعر سینما و مردی با دوربین فیلمبرداری» درکنار حدود ۲۰ فیلم کوتاه به نمایش درآمده‌اند. در این مدت فیلم سینمایی خارجی «سزارباید بمیرد» نیز اکران شده است.

اکران فیلم‌های سینمایی با توجه به استقبال نسبی مخاطبان تا انتهای اسفند ادامه خواهد داشت.

براساس مصوبه شورای سیاستگذاری سینمای هنر و تجربه، فروش فیلم‌ها در سینماهای طرف قرارداد(بجز سانس‌های فوق العاده) بصورت کامل(بدون کسر هزینه‌های حق‌السهم سینماها، هزینه‌های آماده‌سازی و تبلیغات و حق‌السهم دفتر پخش) به صاحبان اثر پرداخت می‌شود.

قرار است به زودی میزان مخاطب و فروش و ضریب صندلی هر فیلم به طور مجزا اعلام شود.

اکران فیلم‌های سینمایی و مستند ایرانی، حداقل شش ماه براساس ارزیابی میزان جذب مخاطب ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز