خبرگزاری کار ایران

در راستای گسترش همکاریهای اقتصادی دو کشور ایران و عراق صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک آبفا خوزستان و شرکت آب استان میسان عراق

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۱۷

نجم عبداله مدیر آب استان میسان عراق نیز پس از امضای این تفاهمنامنه ضمن ابراز خرسندی از گسترش روابط میان دو کشور و همکاری با شرکت آبفا خوزستان بمنظور اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در استان میسان استقبال کرد.

در راستای اجرایی شدن بند ششم تفاهمنامه همکاری میان دو استان خوزستان و میسان عراق در بهمن ماه سال گذشته، مدیران آب دو استان در نشستی مشترک بمنظور گسترش همکاری‌ها در حوزه آب و فاضلاب به عنوان یکی از زیرساختهای توسعه شهری، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا این استان، در این دیدار، امیر امیدی معاون مهندسی آبفا خوزستان با بیان اینکه شرکت آبفا خوزستان برای انتقال تجربیات و همکاری با استان میسان آمادگی کامل دارد، اظهار نمود: با توجه به عزم جدی که در دو طرف وجود داشت در ‌‌نهایت بمنظور انتقال تجربیات فنی و مهندسی و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی تخصصی و اعزام متقابل تکنسین‌ها و کار‌شناسان آب و فاضلاب، تفاهمنامه همکاری امضا شد.

در ادامه این دیدار، نجم عبداله مدیر آب استان میسان عراق نیز پس از امضای این تفاهمنامنه ضمن ابراز خرسندی از گسترش روابط میان دو کشور و همکاری با شرکت آبفا خوزستان بمنظور اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در استان میسان استقبال کرد.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد کارگروه تخصصی بمنظور توسعه همکاریهای متقابل متشکل از طرفین ایرانی و عراقی بمنظور انجام هماهنگی‌ها و آغاز همکاری مشترک برای انجام عملیات اجرایی تشکیل گردد.

لازم به ذکر است استان میسان با بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار نفر جمعیت یکی از بزرگ‌ترین استانهای کشور عراق محسوب می‌شود که به دلیل همجواری با استان خوزستان زمینه همکاری مناسبی برای گسترش فعالیتهای اجرایی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز