خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تعیین مهلت یک ماهه برای جمع‌بندی موضوع احداثجاده در جنگل ابر

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۲۱

قرار شد که سه تن از اعضای کمیسیون کشاورزی با تعامل با کار‌شناسان سازمان محیط زیست و نهاد‌های مربوطه این مساله را پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تعیین مهلت یک ماهه این کمیسیون برای جمع بندی نهایی در مورد احداثجاده در جنگل ابر خبر داد.

محمدمهدی برومندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد روند پیگیری پیشنهاد احداثجاده در جنگل ابر گفت: این مساله روز یکشنبه در کمیسیون کشاورزی بررسی و قرار شد که سه تن از نمایندگان؛ بنده، آقایان پاپی‌زاده و شریعت‌نژاد با تعامل با کار‌شناسان سازمان محیط زیست و نهاد‌های مربوطه این مساله را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: همچنین مهلت یک ماهه‌ای برای جمع‌بندی و بررسی‌ها اطلاعات تعیین شده و پس از آن کمیسیون اجتماعی جمع‌بندی نهایی و گزارش خود را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است؛ هفته گذشته در جلسه مشترکی میان کمیسیون کشاورزی و اصل ۹۰، فراکسیون محیط زیست، سازمان حفاظت محیط زیست، استانداری گلستان، سازمان جنگل‌ها و مراتع و نمایندگان پیشنهاددهنده احداثجاده در جنگل ابر، قرار شد تا کمیسیون کشاورزی تحقیقات کاملی را در این زمینه انجام دهد و جمع بندی خود را در مورد احداثیا عدم احداثجاده در این جنگل عنوان کند.

همچنین لازم به ذکر است؛ کار‌شناسان معتقدند جنگل ابر تنها نقطه سبز در استان سمنان و تنها بخش باقی‌مانده از جنگل‌های چندین هزار ساله این منطقه و دارای ارزش زیست محیطی زیادی برای کل کشور است و پیش از این نیز سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها و مراتع مخالفت خود را با این اقدام نشان داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز