خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام آمل خبر داد:

اهدای ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریالی جهیزیه به نوعروسان آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۳۹

در ۹ ماه گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به ۳۳۲ نوعروس، ازدواج مجدد بانوان و ازدواج پسران هدیه جهیزیه اهدا کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: طرح بزرگ کوثر ویژه اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو از جمله طرح‌هایی بوده که در اجرا بسیار موفق بوده است.

به گزارش ایلنا، رمضان علی پور، با اشاره به اینکه کمیته امداد تاکنون توانسته با کارنامه درخشان خود گره‌های زیادی از جامعه باز کند، اظهار کرد: طرح بزرگ کوثر ویژه اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو از جمله طرح‌هایی بوده که در اجرا بسیار موفق بوده است.

وی با تاکید اینکه اهدای جهیزیه از دیرباز در کشورمان مرسوم بوده و هر کس به طور سنتی در گذشته دست یکدیگر را در به خانه بخت فرستادن نوعروسان می‌فشرد، افزود: امروزه با گذشت زمان، ایجاد تکنولوژی و پیشرفتگی جامعه توقعات در امر ازدواج بین افراد جامعه و حتی افراد مددجو بسیار بالا رفته است تا اینکه ایجاد چشم و هم‌چشمی، خودکم‌بینی، عدم اعتماد به نفس، ایجاد مشکلات روحی و روانی و بالا رفتن سن ازدواج، کاهش آمار آن را در جامعه شامل شود.

علی پور، با اشاره به اینکه در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل به ۲۸۳ نوعروس جهیزیه اهدا کرد، گفت: برای این امر مبلغ ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال با کمک خیران پرداخت شده که ۶۸ نوعروس در این بین از ایتام بودند و ۲۰۹ نوعروس فرزند مددجو را شامل شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به تشویق جوانان به انجام امر ازدواج یادآور شد: باید با تشویق جوانان برای تحکیم بنیان خانواده شرایط را برای ایجاد زندگی مشترک و ازدواج مهیا کنیم.

وی، یادآور شد: در ۹ ماه گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به ۳۳۲ نوعروس، ازدواج مجدد بانوان و ازدواج پسران هدیه جهیزیه اهدا کرده است.

علی‌پور ارزش ریالی این هدیه‌ها را ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۱۳۸ هزار ریال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز