خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

ایجاد بازار مجازی خدمات خانگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۳۱

بسیاری از مشاغل خدماتی مانند تعمیرکار شوفاژ، لوله کش، نقاش، برقکار، نظافتچی، معلم، پرستار و… در اماکنی مانند منازل مسکونی عرضه می شود که عرضه و تقاضای این خدمات به مثابه یک بازار است که قابلیت گسترش بسیار دارد.

علی بابایی کارنامی از ایجاد بازار مجازی خدمات خانگی با هدف افزایش رفاه مردم شریف استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز سه شنبه در جلسه ایجاد بازار مجازی خدمات خانگی در مازندران که در دفتر سردار جعفری نسب برگزار گردید طی سخنانی اظهار داشت: بسیاری از مشاغل خدماتی مانند تعمیرکار شوفاژ، لوله کش، نقاش، برقکار، نظافتچی، معلم، پرستار و… در اماکنی مانند منازل مسکونی عرضه می شود که عرضه و تقاضای این خدمات به مثابه یک بازار است که قابلیت گسترش بسیار دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح که با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان انجام خواهد شد سعی داریم این بازار را به گونه ای ساماندهی کنیم که از یک سوعرضه کنندگان خدمات بتوانند به راحتی خدمات خود را به خانوارها و اماکن مسکونی ارائه دهند و از سوی دیگرخانوارها نیز بتوانند با کیفیت و امنیت بیشتر و احتمالا قیمت کمتر خدمت از این خدمات استفاده نمایند و هرگاه اختلافی میان عرضه کننده خدمت و مشتری رخ دهد به راحتی رسیدگی شود.

بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: در این طرح سعی می شود راهکاری برای شفافیت بیشتر و اعمال حاکمیت قانون در بازار خدمات خانگی شبکه ای طراحی شود تا بتواند مواردی از قبیل راحتی شناسایی ارائه دهندگان خدمات، ارزیابی خدمت ارائه شده و نگهداری در سوابق فرد ارائه کننده خدمات، رفع اختلافات در کمترین زمان و همچنین پایین آمدن هزینه خدمات، را ارائه دهد.

وی در پایان تصریح کرد: موفقیت در اجرای این طرح به کاهش فقر در برخی از گروه های کم درآمد، افزایش کیفیت خدمات و کاهش قیمت خدمات خانگی منجر می شود.

گفتنی است این شبکه با طراحی معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابتدا در چند مرکز استان که دارای جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر است راه اندازی خواهد شد که مازندران از اولین استانهای اجرایی کننده این طرح خواهد بود.
شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی به صورت مرحله به مرحله به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز