خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت مطرح کرد:

استفاده از پتانسیل کیش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۲۷

با توجه به پروژه‌های متعددی که در اطراف جزیره کیش در حال اجراست و نیز شرایط کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری و امکان حضور آسان شرکتهای خارجی در آن موقعیت بهتری برای برگزاری نمایشگاه‌ها خواهد داشت.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت نفت و شرکتهای زیر مجموعه آن حمایت جدی از برگزاری نمایشگاه انرژی کیش دارند، گفت: برنامه وزارت نفت این است که نمایشگاه‌های عمومی و مشابه نفت را تبدیل به نمایشگاه‌های تخصصی کند و ما همین توصیه را به برگزار کنندگان نمایشگاه انرژی کیش هم داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر نعمت اللهی در حاشیه نمایشگاه یازدهم انرژی کیش با تاکید بر اینکه وزارت نفت حمایت خود را از برگزاری نمایشگاه انرژی کیش اعلام کرده، گفت: حضور شرکتهای اصلی نفت در این نمایشگاه دال بر توجه و حمایت مجموعه نفت است.

وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه متناسب با سالهای برگزاری خود تجربه و جایگاه لازم را به دست بیاورد.

نعمت اللهی در خصوص عدم حضور مدیران نفت در نمایشگاه گفت: عدم حضور مدیران نفت در نمایشگاه موضوعی مستقل از حضور شرکتهای نفت است و نباید این عدم حضور را به کل نمایشگاه و سایر مسائل ربط داد.

وی تصریح کرد: نباید نسبت به نتیجه اقداماتمان در یک سال خوشبین باشیم چرا که این اعتمادسازی‌ها زمان می‌برد و ما باید تلاش کنیم تا هر سال نسبت به سال قبل بهتر و بیشتر کار کنیم. این نمایشگاه یازدهمین دوره خود را می‌گذراند اما به نظر می‌رسد تجربه برگزارکنندگان به اندازه همین سال‌ها نیست.

سخنگوی وزارت نفت همچنین در خصوص تبدیل کیش به هاب انرژی گفت: با توجه به پروژه‌های متعددی که در اطراف جزیره کیش در حال اجراست و نیز شرایط کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری و امکان حضور آسان شرکتهای خارجی در آن موقعیت بهتری برای برگزاری نمایشگاه‌ها خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز