خبرگزاری کار ایران

انتقاد سردار جزایری از عملکرد وزارت ارشاد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۷۹

امروز بخشی از معضلات عرصه فرهنگ و هنر در کشور ما، به اصطلاح هنرمندانی هستند که یا فهم درستی از آموزه‌های انقلاب و اسلام و نیازهای فرهنگی و هنری مردم در جامعه ندارند و یا سر در کیسه بیگانه دارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از عملکرد وزارت ارشاد انتقاد کرد و خواستار دقت و حساسیت لازم این وزارتخانه در امور هنری و فرهنگی کشور شد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون بروز برخی پدیده‌ها و اتفاقات در صحنه‌های فرهنگی و هنری کشور و انتقاد از کوتاهی و نوع نگاه دستگاه‌های مسئول در مواجهه با آنها، اظهار داشت: جای تعجب و تأسف است وزارت‌خانه‌ای که متولی بخشی از امور فرهنگ و هنر کشور است دقت و حساسیت لازم را در برخورد با معضلات این عرصه مهم ندارد.

وی افزود: امروز بخشی از معضلات عرصه فرهنگ و هنر در کشور ما، به اصطلاح هنرمندانی هستند که یا فهم درستی از آموزه‌های انقلاب و اسلام و نیازهای فرهنگی و هنری مردم در جامعه ندارند و یا سر در کیسه بیگانه دارند، افرادی که چنانچه فرصت یابند علیه نظام اسلامی اقدام می‌کنند و نمونه‌هایی از این گونه اقدامات آنان در فتنه ۸۸ قابل رصد و اشاره است، اتفاقاتی که نباید ساده‌انگارانه از کنار آن گذشت.

جزایری همچنین با بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ محک مناسبی برای انقلاب و ضد انقلاب به‌حساب می‌آید، گفت: همه کسانی که آگاهانه در روند کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت داشتند در پیشگاه جامعه بزرگ اسلامی محکوم هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این‌که اسناد فتنه ۸۸ حاکی از طرح‌ریزی و حضور پر رنگ و جدی بیگانگان در کودتا علیه نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: کسانی که در آن فتنه سیاه نقش‌آفرینی و در قتل، غارت، تخریب و لطمه‌ای که به انقلاب اسلامی وارد شد دخالت داشتند باید در انتظار محاکمه نزد ملت انقلابی ایران باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز