خبرگزاری کار ایران

بدون مشکل به محل اردو رسیدیم؛

خوردبین: بازی دوستانه با الامارات قطعی شده / اینجا همه چیز مهیا است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۷۰

با توجه به بازی‌های تدارکاتی که داریم قطعا یکی از موثرترین اردوها خواهد بود. ضمن آنکه قرار است بچه‌های دیگر هم امشب به ما اضافه شوند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینجا همه چیز مهیا است و بچه‌هایی که مشکل ویزا داشتند، هم امشب به جمع ما ملحق می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در بیان شرایط تیم در اردوی رأس الخیمه افزود: هیچ مشکلی احساس نمی‌شود. دیشب بدون هیچ مشکلی به محل اردو رسیدیم و امروز هم اولین تمرین را با همکاری خوب مسوولان باشگاه الامارات در زمین آنها انجام دادیم.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی‌ها برای این اردو توسط باشگاه انجام شده بود و الامارات هم جزو تیم‌هایی است که صحبت شده تا یک بازی دوستانه با آنها داشته باشیم. البته بازی‌های دوستانه بعد از هماهنگی نهایی اعلام خواهد شد.

سرپرست سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: اینجا شرایط آب و هوایی عالی است تا کادر فنی بتواند برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال کند. روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم و با توجه به بازی‌های تدارکاتی که داریم قطعا یکی از موثرترین اردوها خواهد بود. ضمن آنکه قرار است بچه‌های دیگر هم امشب به ما اضافه شوند.

خوردبین در پایان تصریح کرد: برگزاری این اردو در خارج از ایران با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و بچه‌ها باید با این شرایط آشنا شوند، فرصت خوبی برای بازی با تیم‌های مطرح در منطقه است تا بچه‌ها به یک ارزیابی از توان حریفان آسیایی و عملکرد خود نیز برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز