خبرگزاری کار ایران

مسابقه با فلسطین آسان نبود؛

سرمربی ژاپن: در فوتبال مدرن زدن ۴ گل آسان نیست / قصد متهم کردن بازیکنانم را ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۹۴

بهترین اتفاق امروز کسب سه امتیاز بود. مسابقه راحتی برای هیچکدام از تیم ها نبود چون باد شدیدی می وزید. دروازه‌بان فلسطین نیز مهارهای خوبی را انجام داد.

سرمربی مکزیکی تیم فوتبال ژاپن گفت: خوشحالم که با چهار گل تیم جنگنده فلسطین را شکست دادیم و شروع پرگلی در جام ملت ها داشتیم.

به گزارش ایلنا، خاویر آگیره سرمربی مکزیکی ژاپن که بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، در پایان دیدار با فلسطین که به برتری ۴ بر صفر سامورایی ها انجامید، گفت: مردم ممکن است فکر کنند که ژاپن از فلسطین برتر است ولی مسابقه امروز آسان نبود.

وی افزود: فلسطین با چین مساوی کرد و از ازبکستان فقط یک گل خورد. فلسطین تیم جنگنده ای است و گلزنی به آن دشوار است، ما توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

سرمربی ژاپن ادامه داد: من از خط دفاع راضی هستم ولی برخی نکات برای بهبود عملکرد خط حمله وجود دارد. ما دو یا سه روز برای تمرین فرصت داریم و انتظار دارم این نکات در طول تمرینات بر طرف شوند.

آگیره اظهار داشت: امروز چهار گل به ثمر رساندیم ولی نمی خواهم بازیکنان شدت حمله خود را کاهش دهند و در جلسه ای که با بازیکنان دارم این موضوع را مد نظر قرار خواهم داد.

وی گفت: بهترین اتفاق امروز کسب سه امتیاز بود. مسابقه راحتی برای هیچکدام از تیم ها نبود چون باد شدیدی می وزید. دروازه‌بان فلسطین نیز مهارهای خوبی را انجام داد. قصد متهم کردم یک یا دو نفر از بازیکنان را ندارم چون اشتباهات از سوی تیم سر زد نه بازیکنان.

سرمربی تیم ژاپن در پایان خاطر نشان کرد: در فوتبال مدرن زدن چهار گل آسان نیست بنابر این از این نتجه راضی هستم و معتقدم همه باید از این پیروزی خوشحال باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز