خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به سرنشینان ۸۰ خودروی گرفتار در برف در اندیکا

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۸۵

این افراد در پایگاه امداد و نجات کوهستانی این منطقه اسکان یافتند ضمن اینکه به ساکنان ۱۲ روستای گرفتار در برف نیز در باغملک در شرق خوزستان امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۱۹۳ نفر از سرنشینان ۸۰ خودروی گرفتار در برف در منطقه تاراز از توابع شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان در سه روز گذشته توسط نیروهای این جمعیت امداد رسانی شد.

به گزارش ایلنا، علی خدادادی افزود: این افراد در پایگاه امداد و نجات کوهستانی این منطقه اسکان یافتند ضمن اینکه به ساکنان ۱۲ روستای گرفتار در برف نیز در باغملک در شرق خوزستان امدادرسانی شد.

وی گفت: ۱۲ نفر از سرنشینان سه خودرو گرفتار در برف، در منطقه امامزاده عبدا… باغملک نیز اسکان یافتند.

خدادادی افزود: سرنشینان ۱۲ خودرو گرفتار در برف در دهدز نیز در پایگاه امداد و نجات این شهر اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هشت تیم عملیاتی، ۳۲ امدادگر، نجاتگر و کارمند، سه دستگاه آمبولانس، سه خودروی پشتیبانی و دو خودروی سبک نجات در عملیات امدادرسانی مشارکت داشتند.

وی گفت: وسایل گرمایشی، غذایی و بهداشتی بین اسکان یافتگان توزیع شد.

منطقه تاراز از توابع شهرستان اندیکا آخرین نقطه خوزستان از سمت اندیکا به سمت استان چهارمحال و بختیاری است و دهدز از شهرهای شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز