خبرگزاری کار ایران

جای نظری در تیم ملی خالی است؛

شمسایی: ملی‌پوشان تاسیسات آماده نیستند / لیگ دشوار و زیبایی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۲۹

نه تنها سایه این دو تیم حفاری و گیتی‌پسند بالای سر ما است، بلکه مس، ماهان، دبیری و فرش‌آرا هم به شدت صدرنشین را تهدید می‌کنند.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در مورد اینکه چه زمانی سایه تیم‌هایی مثل حفاری و گیتی در صدر جدول از آنها دور می‌شود، تاکید کرد: نه تنها سایه این دو تیم بالای سر ما است، بلکه مس، ماهان‌قم، دبیری و فرش‌آرا هم به شدت صدرنشین را تهدید می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی ادامه داد: بازی‌های امسال لیگ بسیار به هم نزدیک است و از دست دادن امتیاز یک تیم تا چند رده در جدول نزول خواهد داد. ما تیمی هستیم که برای حضور در جمع ۴ تیم بالای‌جدول بسته شده‌ایم و هدف اصلی ما قهرمانی نیست.

شمسایی در مورد بازی فردای تیمش با پایاسازه‌تبریز گفت: این بازی یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل ماست. پایاسازه به دنبال این است که خودش را از قعر جدول جدا کند. از سوی دیگر ما ۳ بازیکن در تیم‌ملی داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و در آمادگی صد در صد نیستند. فکر می‌کنم لیگ دشواری داریم و هر هفته زیباتر می‌شود.

وی در مورد نتایج تیم ملی در بازی با کرواسی نیز متذکر شد: تیم ملی در این ۲ بازی نتیجه قابل‌توجهی گرفت. کرواسی هر چند قدرت فوتسال دنیا نیست، اما شکست دادن این تیم در خانه خودش کار بزرگی است. الان بهترین‌ها در تیم ملی هستند، هر چند جای دو - سه ستاره از جمله مصطفی نظری خالی است. این بازی نشان داد تیم ملی حتی در غیاب حسن‌زاده و طیبی هم خوب نتیجه می‌گیرد و چقدر پتانسیل فوتسال ما بالاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز