خبرگزاری کار ایران

AFC بهترین داور را برای ما گذاشت؛

مرادی: گل‌ اول قوچان‌نژاد صحیح بود / علیرضا حقیقی نباید شیطنت کند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۴۲

متاسفانه تلویزیون صحنه آهسته آفسایدها را نشان نمی‌داد، به همین دلیل نتوانستیم صحنه‌ها را به دقت آنالیز کنیم، اما معتقدم گل اول قوچان‌نژاد صحیح بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: معتقدم گل‌اول قوچان‌نژاد سالم بود، اما به اشتباه از سوی داور آفسیاد اعلام شد.

جلال مرادی در گفت‌وگو با ایلنا درباره عملکرد ویلیامز استرالیایی داور بازی ایران و بحرین بیان داشت: متاسفانه تلویزیون صحنه آهسته آفسایدها را نشان نمی‌داد، به همین دلیل نتوانستیم صحنه‌ها را به دقت آنالیز کنیم، اما معتقدم گل اول قوچان‌نژاد صحیح بود.

مرادی درباره صحنه برخورد علیرضا حقیقی با مهاجم بحرینی نیز خاطرنشان کرد: چند کارشناس آن صحنه را پنالتی به سود بحرین اعلام کردند، در حالیکه معتقدم در وهله‌نخست مهاجم‌بحرین خود را در مسیر حقیقی قرار داد و بعد از آن حقیقی شیطنت کرد که نباید دست به چنین اقداماتی بزند و مراقب رفتار خود باشد. البته شیطنت‌اول از سوی بازیکن‌ بحرین بود. در کنار آن یکی - دو صحنه جزیی هم در مورد داوری بود که در روند بازی تاثیر چندانی نداشت.

وی افزود: کمیته داوران afc بهترین داور خود را برای قضاوت بازی ایران با بحرین انتخاب کرده بود که این نشان می‌دهد تا چه حد بازی‌ها حساس است.

مرادی همچنین با اشاره به حضور تیم داوری ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: داوران‌ایرانی هم در جام ملت‌ها قضاوت می‌کنند که امیدوارم عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز