خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

برای تکمیل طرح های نیمه تمام نباید فقط منتظر تسهیلات بانکی بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۳۹

در تکمیل طرح های نیمه تمام، نباید فقط چشم به تسهیلات بانکی دوخت وباید از سایر ابزارها همچون گرفتن شریک تجاری، فاینانس و… کمک گرفت.

وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: در تکمیل طرح های نیمه تمام، نباید فقط چشم به تسهیلات بانکی دوخت وباید از سایر ابزارها همچون گرفتن شریک تجاری، فاینانس و… کمک گرفت.

به گزارش ایلنا، وضعیت‌ طرح‌های آهن اسفنجی در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه طرح و برنامه، امور معادن و صنایع معدنی، ایمیدرو و مدیران ۲۷ شرکتها مورد بررسی قرار گرفت.
این دومین جلسه روز یک شنبه مهندس نعمت زاده برای پیگیری طرح های نیمه تمام بود.

در این نشست که با هدف بررسی و پایش روند اجرایی پروژه‌های آهن اسفنجی و شمش و نیز اطلاع‌ از مسایل و مشکلات اجرای پروژه‌ها و ارائه راهکارها جهت تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌ها برگزار گردید. مدیران ۲۰ طرح آهن اسفنجی و ۲۳ طرح شمش گزارشی از درصد پیشرفت طرحها ارائه نمودند.

مهندس نعمت‌زاده طی سخنانی در این جلسه با تأکید بر تسریع در راه‌اندازی پروژه‌ها اظهار امیدواری کرد: مشکلات مربوط به تأمین نقدینگی پروژه‌ها و بازگشایی سریع LC با همکاری بانکها مرتفع گردد.

وی افزود: راه‌اندازی به موقع این طرح‌ها تنها با مدیریت و ابتکار و نوع‌آوری مدیران امکان‌پذیر است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت تصریح کرد: با عنایت به شرایط خاصی که برای تولیدکنندگان فعال کشور بوجود آمده، و مشکلات بانکها نباید فقط به نقش حمایتی بانکها و با تکیه بر اخذ تسهیلات بانکی برای طرحها باشید.

وی گفت: مدیران واقعی به طور قطع یکی از سرمایه‌های کشور بوده و بایستی با عنایت به تأثیرات مثبت در حوزه اشتغال و افزایش تولید ملی مورد حمایت قرار گیرد.

در ادامه نشست هر یک از مدیران گزارشی در خصوص میزان احیاء مستقیم، پیشرفت فیزیکی، وضعیت آب و برق، حمل و نقل، درصد تدارکات و درصد راه اندازی ارائه نمودند و اظهار داشتند: تأمین کمبود نقدینگی، بازگشایی سریع‌تر LC، تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات آنان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز