خبرگزاری کار ایران

بارسلونا ۳ - اتلتیکو مادرید یک؛

«دست خدا»، انریکه را حفظ کرد / غوغای مثلثمرگ بارسا در نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۳۷

بارسا با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و بالاتر از اتلتیکو مادرید در جایگاه دوم جدول رده‎‌بندی لالیگا و بعد از رئال صدرنشین قرار گرفت.

بارسلونا در حالی اتلتیکو مادرید را در ورزشگاه نیوکمپ ۳ بر یک در هم کوبید که گل دوم بارسا روی کنترل با دست مسی و پاس او به سوارز به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته هجدهم لالیگا تیم‌های بارسا و اتلتیکو مادرید در شرایطی از ۲۳:۳۰ با قضاوت آلبترو ماینکو در نیوکمپ به مصاف هم رفتند که شاگردان دیگو سیمئونه پس از برتری مقابل تیم همشهری‌شان، رئال در جام حذفی با روحیه خوبی بازی را آغاز کردند، اما این بارسا بود که از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. غیبت لوییز گارسیا در ترکیب اولیه اتلتیکو هم سوال برانگیز بود.

دقیقه ۱۲ مسی از گوشه محوطه جریمه و در حضور ۴ مدافع اتلتیکو توپ را مقابل دروازه این تیم فرستاد. این توپ پس از برخورد به لوییز سوارز در دهانه دروازه به نیمار رسید و مهاجم برزیلی بارسا با یک تکل توپ را درون دروازه مویا جای داد. یک دقیقه بعد از این گل بارسا می‌توانست صاحب گل دوم شود اما شوت محکم جوردی آلبا با دفع ناقص مویا همراه شد. سوارز که مقابل دروازه ایستاد بود نتوانست از ریباند استفاده کند و مویا این توپ را در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه ۲۳ روی حرکت استثنایی سوارز و سانتر او روی دروازه، نیمار می‌توانست دومین گل خودش و بارسا را به ثمر برساند اما ضربه سر چکشی او از کنار دروازه به اوت رفت. دقیقه ۳۵ مسی یک بار دیگر در نقش گل‌ساز ظاهر شد. مهاجم آرژانتینی بارسا پس از کنترل توپ با دستش که از دید داور مسابقه دورماند با حرکت انفرادی توپ را در محوطه جریمه به سوارز سپرد تا این بازیکن زننده دومین گل بارسا باشد. نیمه نخست با همین نتیجه به سود بارسا به پایان رسید.

دقیقه ۵۶ گریژمان توپ را در محوطه جریمه بارسا به خسوس رودریگز پاس داد. این بازیکن در برخورد با مسی نقش بر زمین شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. این تصمیم داور با اعتراض شدید بارسایی‌ها روبرو شد. ماریو مانژوکیچ این ضربه را به تاق دروازه بارسا چسباند تا اختلاف به حداقل برسد.

در ادامه اتلتیکو برای به تساوی کشاندن بازی حملات دیگری را هم روی دروازه میزبان تدارک دید و سیمونه فرناندو تورس و لوییز گارسیا را هم به زمین فرستاد. دقیقه ۸۰ تورس با حرکت زیبا و فنی آردا توران، در محوط جریمه صاحب توپ شد و آن را روی دروازه حریف ارسال کرد دفع ناقص کلودیو براوو دیگو گودین را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما ضربه آرام چیپ کاپیتان آتلتیکو در دستان براوو آرام گرفت.

دقیقه ۸۷ لیونل مسی روی پاس زمینی ایوان راکتیچ و سراسیمگی دفاع اتلتیکو با یک بغل پا دروازه خالی مادریدی ها را برای سومین بار گشود تا این بازی پر برخورد در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان برسد. بارسا با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و بالاتر از اتلتیکو مادرید در جایگاه دوم جدول رده‎‌بندی لالیگا و بعد از رئال صدرنشین قرار گرفت.

ماینکو در این دیدار ۸ بار دست به جیب شد و به جیسز گیمز، ماریو مانژوکیچ، خوان فران، تیاگو، آنتون گریژمان و دیگو گودین از اتلتیکو و لوئیس سوارز، خاویر ماسکرانو و لیونل مسی از بارسا کارت زرد نشان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز