خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

نانوایی‌های سنگکی تهران تا اردیبهشت ۹۴ آزادپز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۳۹

در حال حاضر ۸۰۰ واحد نانوایی در تهران فعالیت می‌کنند که کلیه این واحد‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۴ آزاد پز خواهند شد.

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی از آزاد پز شدن کلیه نانوایی‌های سنگکی تهران تا اردیبهشت ۹۴ خبر داد.

محمد رضا نظری‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آزاد پز شدن ۳۴ واحد نانوایی سنگکی در تهران، گفت: نرخ نان سنگک ساده در این واحد‌ها از این پس ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان خواهد بود و در صورتی که مشتری نان سفارشی بخواهد بسته به وزن آن نانوایان می‌توانند تا ۲ هزار تومان هم نان را بفروشند.

وی افزود: در این ۳۴ واحد از آردهای با کیفیت برای تهیه نان استفاده می‌شود.

نظری‌نژاد با اشاره به نرخ آرد واحد‌های آزاد پز گفت: هر کیسه آرد با کیفیت ۵۲ هزار تومان است در حالی که آرد سهمیه‌ای که اغلب نول کشی شده و بدون سبوس است ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸۰۰ واحد نانوایی در تهران فعالیت می‌کنند که کلیه این واحد‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۴ آزاد پز خواهند شد.

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی تصریح کرد: ۳۴ نانوایی سنگکی در مناطق ۳،۲ و ۶ تهران به صورت آزاد پز نان پخت می‌کنند البته یک واحد نیز در شمیرانات درخواست آزاد پز شدن داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز