خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد در نشست‌های همگرایی اصولگرایان جایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۹۱

احمدی‌نژاد پیش از این‌ چندین بار ثابت کرد که بسیاری از الزامات اصولگرایان را نمی‌پذیرد بنابراین در نشست‌های همگرایی اصولگرایان جایی نخواهد داشت.

یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: احمدی‌نژاد پیش از این‌ چندین بار ثابت کرد بسیاری از الزامات اصولگرایان را نمی‌پذیرد بنابراین در نشست‌های همگرایی اصولگرایان جایی نخواهد داشت.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در بهمن ماه گفت: در این همایش احزاب زیر مجموعه جبهه پیروان حضور دارند با این حال هنوز مدعوین این همایش و تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

وی در خصوص حضور اعضای پایداری در نشست‌هایی همگرایی اصولگرایان عنوان کرد: در صورتی‌که گروه‌ها الزامات همگرایی را بپذیرند می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: ممکن است در مورد جزئیات این نشست‌ها اختلاف‌نظر وجود داشته باشد اما کلیات آن مورد پذیرش همه اصولگرایان است و می‌تواند مردم را در صحنه نگه دارد که همین نشان می‌دهد گام مثبتی صورت گرفته است.

وی در مورد مطرح شدن برخی افراد از جمله مصباح یزدی در بحثمحوریت جریان اصولگرا خاطرنشان کرد: بدون شک جامعتین محور وحدت اصولگرا هستند و در این خصوص آقای مصباح یا هیچ فرد حقیقی مطرح نخواهد بود.

کریمی‌اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که احمدی‌نژاد هم در قالب جریان پایداری وارد بحثهم‌گرایی اصولگرایان شود، گفت: احمدی‌نژاد پیش از این‌ چندین بار ثابت کرد بسیاری از الزامات اصولگرایان را نمی‌پذیرد بنابراین در نشست‌های همگرایی اصولگرایان جایی نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز