خبرگزاری کار ایران

خبر جدایی‌ام داستان‌سازی است؛

صاحب‌پناه: چالش‌های استقلال در حال حل‌شدن است / اختلاف پورحیدری با قلعه‌نویی چیز خاصی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۶۸

الحمدالله امور باشگاه به خوبی پیش می رود و همه چیز سرجای خود است در کنار چالش ها یکی یک حل می شود.

رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه چالش‌های پیرامونی باشگاه تک‌تک در حال حل شدن است.

کامران صاحب‌پناه در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت این تیم بیان داشت: الحمدالله امور باشگاه به خوبی پیش می‌رود و همه چیز سر جای خود است، در کنار چالش‌ها که یکی یکی در حال حل‌شدن است، تیم هم در کیش اردوی‌خوبی برگزار کرده است.

وی درخصوص نگرانی هواداران درباره آینده این تیم تاکیدداشت: بله، این تیم برای هواداران است تیم خودشان است مدیران بازیکنان می‌آیند و می‌روند، ولی هواداران هستند. ما هم خادم آنها هستیم. در این مدت هم سعی کردیم تیم را برای نیم فصل‌دوم آماه کنیم و مطئمنا باشید نتایج نیم فصل‌دوم نتایج بهتری را خواهیم گرفت.

رییس هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال خاطرنشان کرد: ما با مربیان و بازیکنان در اردوی کیش در تماس هستیم و مشکلی وجود ندارد فقط بحثخصوصی سازی حاشیه ساز شده که باید برطرف شود. هنوز برای خصوصی سازی اتفاقی نیفتاده است البته صورت حساب های مالی گرفته شده است مشکلاتیی هم بودکه درصدد رفع انها هستیم.

صاحب‌پناه درخصوص بدهی باشگاه‌استقلال به برخی بازیکنان خارجی و احتمال کسر امتیاز از این باشگاه تاکید کرد: تهدیدی در این ارتباط وجود ندارد بازیکن‌خارجی یک مقدار از پولش گرفته و مابقی رایا با او توافق می‌کنیم یا پولش را می‌دهیم. البته بدهی به توزی از مدیریت‌قبلی است الان در هیات‌مدیره همه مسولیت‌ها بین اعضا تقسیم شدند و رییس و مرئوس نداریم، همه در حوزه‌های تخصصی خود کار می‌کنند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص خبر جدایی احتمالی اش از این سمت بیان داشت: نه به هیچ وجه صحت ندارداین خبر هم مبارک کسانی که شایعه سازی می کنند. اگر هم در هیات مدیره اختلافی باشداینطور نیست که بخواهیم استعفا دهیم. همه زحمت می کشند. توکل به خدا داریم چالش ها را برطرف می کنیم. وی در خصوص اختلافات پیش امده بین قلعه نویی و ۱پورحیدری گفت: در یک خانواده این مسایل پیش می آیید و حل می شوداین دو عزیز زحمت کش استقلال هستند و چیز خاصی نیست بعضی سوتفاهمات بود که حل می شودتا درنهایت دل هوادران را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز