خبرگزاری کار ایران

۳۰ اثر در بخش مسابقه علمی و پژوهشی جشنواره صنعت چاپ

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۹۰

۱۹ کتاب، ۵ مقاله و ۶ پایان‌نامه به دبیرخانه ارسال شده است و کار داوری آثار پس از تشکیل شورای علمی آغاز خواهد شد و برگزیدگان این دوره نیز همزمان با مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ معرفی خواهند شد.

محمدحسن فکری رییس بخش مسابقات علمی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ از حضور ۳۰ اثر در این بخش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسن فکری به عنوان رییس بخش مسابقات علمی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ با اشاره به آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: نزدیک به ۳۰ اثر علمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: ۱۹ کتاب، ۵ مقاله و ۶ پایان‌نامه به دبیرخانه ارسال شده است و کار داوری آثار پس از تشکیل شورای علمی آغاز خواهد شد و برگزیدگان این دوره نیز همزمان با مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ معرفی خواهند شد.

فکری با اشاره به ویژگی‌های علمی این دوره از جشنواره عنوان کرد: تقریبا برای اولین بار است که آثار علمی اعم از مقاله، کتاب و پایان‌نامه به این صورت داوری می‌شوند. داوری‌ها بر اساس معیارهای علمی انجام خواهند شد و به سادگی با آثار برخورد نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد آثاری را معرفی کنیم که ویژگی‌های علمی برجسته‌ای داشته باشند. این دوره از جشنواره به صورت پایلوت است و در برنامه‌ریزی‌ سال‌های آینده تلاش خواهیم کرد تا از دستاوردهای این دوره بهره ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز